2012. december 17., hétfő

ZENE: karácsonyi top.


1. last christmas  -  link

az abszolút befutó, nálunk elnékül nincs karácsony. tudom, van akinél már a csapból is ez folyik, nálunk karácsonykor ha egy nap nincs 30x lejátszva, akkor egyszer sem :)

2. christmas is all around me   -  link

a kedvenc karácsonyi filmem egyik filmzenéje. először engem nem is maga a dal, hanem a filmbeli karaktere és alakítása fogott meg, Billy Mack egy igazi állat, a filmet csak miatta is érdemes századszor megnézni :)

3. ajándék   -  link

imádom ennek a dalnak az üzenetét..

4. all i want for christmas  -  link

a már említett karácsonyos filmben felcsendül Mariah Carey klasszikusa is

5. szent karácsony  -  link

középiskolában ezt énekelgettük karácsony előtt énekórán :)

6. shake up christmas  -  link

a tavalyi karácsony nagy durranása volt, naponta kb 30an tették ki a hírfolyamukba. először idegesített, aztán meghallgattam és megértettem miért jön át ennyi embernek :)

7. fehér karácsony   -  link

remélem idén tényleg fehér karácsonyunk lesz, mert nekem a szenteste csak úgy teljes :)

8. driving home for christmas  -  link

teljesen bennem van az érzés, amikor a  kollégiumból hazacuccolok az ünnepekre :)

9. my only wish  -   link

nem vagyok túlzottan hanyatt esve Britney-től, de ez a dal egész jól sikerült neki :)

10. első karácsony  -  link

igazán elragadó BonBon nóta, én szeretném egyszer átélni ezt a hangulatot, amiről szól.

11. let it snow  -   link

szerintem ez az egyik legklasszikusabb karácsonyi dal :)

12. please come home for christmas  -  link

sok mindent nem tudok írni erről a dalról, Bon Jovival szemben elfogult vagyok :)

13. mary’ boy child   -   link

kiskorom jut eszembe róla, amikor a Jézuskavárás alatt a tv-ben szólt :)

14. ajándék  -  link 

magát  a dalt nagyon szeretem, régen megunásig hallgattam, a klipje viszont nem tetszik..bőven elég lett volna, ha Dóráról és Zoliról szól, a többi csak töltelék.. 

15. christmas in my heart   -  link

a hangulata nagyon tetszik, meg hát Sarah amúgy is elég jó :)

16. csak karácsony  -  link

egyszerűen imádom, tökéletesen tükrözi a karácsonyi bevásárlást :D


a lista a teljesség igénye nélkül, véletlenül sem rangsorban készült :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése