2014. április 15., kedd

Manna Ében Arctisztító Szappan

Névnapomra vettem magamnak, itt írtam róla.
A cégről röviden: Olyan természetes összetevőjű modern, kézzel készített termékeket kínálnak a kemikáliák helyett, amelyek nem tartalmaznak sem mesterséges illatanyagot, sem mesterséges színezéket. Éppen ezért is tudhatják magukénak a Magyar Termék Nagydíjat, melyet 2013-ban 3 különböző kategóriában is elnyertek. Egyébként, nemrég megkapták az ugrónyuszi logót is (ami azt jelenti, hogy nem kísérleteznek állatokon)

Az Ében Arctisztító Szappant azoknak ajánlják akiknek zsíros, pattanásos vagy aknés a bőre. A csomagolása nekem nagyon tetszik: egyszerű, visszafogott, imádnivaló, akár ajándéknak is tökéletes. A szappan színe a széntől gyönyörű matt-fekete (innen a reklám szöveg: Sakk-matt a pattanásoknak!)

Összetevők: szappanosított olíva-, kókusz-, szezámolaj, sheavaj, ricinusolaj, tisztított víz
                   100%-ban természetes aktív szénpor.
Extra szűz olívaolajjal: remekül hidratál. Kókuszolajjal: ápol. Szezámolajjal: gazdagon táplál.
Shea vajjal: óvja, nyugtatja bőröd, és még fiatalít is. Gyulladáscsökkentő hatását biztosan ismered már, és azt is tudod, hogy telis-tele van értékes vitaminokkal. Ricinusolajjal: ettől krémesen habzik majd Manna szappanod, ezen felül szabályozza bőröd faggyúmirigy-működését is.
Természetes szén: Mélyen tisztítja, hatékonyan méregtelenít és aktív felületeinek hála, képes magához vonzani a bőrben lévő zsírt, és magához köti a méreganyagokat. Behatol a bőrbe és a pórusokat egészen mélyről tisztítja, eltávolítja a szennyeződéseket. Kíméletesen ápolja az aknés és mitesszeres bőrt.
www.mannaszappan.hu

Használata nem egy atomfizikai feladat:
Reggel és este finom mozdulatokkal mosd meg az arcod langyos vízzel és a Manna Ében Arctisztító szappannal. Az Ében arctisztító szappanod aktív szénpor-tartalma miatt megfoghatja a törölköződet, ha nem mosod le jól a bőrödről. Ez természetesen kijön a mosás során a textilből. Nagyon fontos, hogy akár kétszer is öblítsd vízzel az arcod a szappanos arcmosás után – akár ezzel, akár másik Mannával mosod.

Tapasztalataim:
A fénylő arcot már az első használat után el is felejthettem, eleinte délután is megmostam vele az arcomat, de kb a 3. nap után leszoktam róla; mert egyszerűen annyira "szárított" hogy húzott is a bőröm (egyből a mosás után). Este és reggel használom csak, de van hogy csak este; nagyon jól habzik és az illata is kellemes. Nekem most a vállam is eléggé csúnya volt, úgyhogy egy szappan 2 hétig bírta a gyűrődést. Szóval annyira nem gazdaságos, de a hatása engem tutira kárpótol. Semmi más terméket nem használtam a problémáimra (baromi sok pattanás) és a 3. napra már egy olyan 80-90%-os gyógyulást tapasztaltam. Bátran ajánlom másoknak is!!
Ha valakit érdekel a Manna Szappan oldalán tud rendelni: ITT.  Ára: 1470 ,-

Manna Natúr Kozmetikum - A bőrödön érzed a különbséget
*E

4 megjegyzés:

  1. Én is gondolkodom rajta már egy ideje, bár most egész jó állapotban van a bőröm, de a pattanások sajna nem szólnak előre, ha jönnek, szóval nem ártana megvennem vészhelyzet esetére! :D
    Köszi, hogy írtál róla! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nyugodtan megveheted, ártani nem fog, és tényleg egyik napról a másikra "csodát tesz" :)
      Örülök, hogy tetszett az írásom! :)

      Törlés
  2. Nekem ekcémás a kezem nyaranta. Arra van nekem is hipi-szupi manna szappanom! Nagyon klassz termékek!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy neked is jó tapasztalataid vannak :)
      Most majd ki szeretném próbálni a sampon-szappanjukat is :)

      Törlés