2014. április 1., kedd

hello, april.

olyan jó, hogy itt vagy végre :)

Bónusznak, egy kis zene mára:

Valamiért nagyon örülök, hogy már április van, még nem jöttem rá, hogy mi is az oka, lehet, hogy most érzem igazán "a tavaszt"!? ... Végre látom a színeket, mivel nekiálltak rügyezni a fák, és a füvet is egyszer le kellett nyírni már; olyan jó idő van, hogy ma már pólóban is kimerészkedtem és a madarakat lelőni sem lehet, állandóan csiripelnek, jaa és Ecset szőre, hullik, mint az állat.
Egyébként most az Alternatív turizmus beadandóval szenvedek - még mindig csak az a 4 oldalam van meg; vagyis 3-4 óra alkotás után már borítóval, tartalommal és forrás megjelöléssel 13 oldal, tehát a kötelező 10 megvan, még egy kicsit rágyúrok az Összegzés, befejezés részre és lehet, hogy túl is szárnyalom a kötelezőt.

A tavaszváró bingó jelenlegi állása: (× megvolt, - nemvolt)
× Hóvirág × Szerelmespár az utcán × Délutáni napfény × Gólya ×
- Tavaszi zápor - Nem kell fűteni éjjel - Tulipán - Piknik -
× Tavaszillat × Fagyi × Zöldellő fák × Balerina cipő × Világos lakk ×
× Madárcsicsergés × Friss zöldség × Első nap tavaszi kabátban ×
* Tulipán: láttam már virágosnál, de a kertben még nem nyílik :)

BRÉKING: Az Ulpius-háznál most Monica Murphy: One Week Girlfriend - Heti csaja az áprilisi hónap könyve 999,-ért. Egyből riasztottam is az unokatesómat, hogy vegye meg nekem.
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése