2014. július 9., szerda

AVON Extra Lasting szemhéjpúder - Gold Gleam

Júniusban egyetlen egy terméket rendeltem, az új Extra lasting extra tartós szemhéjpúdert Gold Gleam színben, bevezető akcióban, 50%-os kedvezménnyel ezer forintért. Nagy volt a csábítás, hogy megvegyem a Forever Bronze és a Totally Taupe színeket is, de az ilyen krémes szemhéjpúderekkel én nem jövök ki valami jól, főleg, szemhéjalap nélkül.... olyankor megül kb egy órán belül a szemem egyik ráncában és azt nagyon nem szeretem.
(egyébként létezik még Infinite Teal - kék és Lasting Lilac - lila színekben is)
Úgyhogy a próba kedvéért csak egy színt mertem rendelni...


A különleges krém-gél formulájának köszönhetően akár 18 órán keresztül is megtartja intenzív színét. Szerencsére a pislogások hatására sem gyűlik össze egy sávban a szemem redőjében. Már több, mint egy hete használom napi rendszerességgel, mert nagyon szép színe, csillogása van, munkahelyre és este bulizáshoz, vacsorához is kitűnő választás; egyszóval szerintem minden-alkalommal-viselhető. :)
A tégelye ugyanolyan, mint a szemhéjtusé, illetve a szemhéjalapozóé, annyi a különbség, hogy ennek a teteje meggypiros, 3,5 gramm szemhéjpúdert tartalmaz, ami az én számításaimat /szokásaimat figyelembe véve kb életem végéig elég lesz :)
Felvitele nagyon egyszerű, kényelmes; könnyen és szépen lehet vele dolgozni, nem maszatolódik. Arra viszont nem jöttem rá, hogyan lehet mindig ugyanolyan szépen, egyenletesen felkenni. Próbáltam ecsettel, esélytelen; úgyhogy én az ujjammal kenem fel, néha szorongatom a tégelyt, hátha a meleg krémet könnyebben felkenem, de néha ha "hideg" akkor sikerül jobban.
[HA valakinek van tapasztalata legyen szíves ossza meg velem, mert úgy néz ki nagyon béna vagyok hozzá!!]
*E

4 megjegyzés:

  1. Esetleg megpróbálhatnál egy kisebb mennyiséget spatulával kivenni a kezedre, és onnan a meleg hatására talán már menne ecsettel is. Ez csak tipp, mert még nincs ilyen festékem, de kedden érkezik a rendelésem, amiben benne lesz :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, az "ujjal a tégelyben körözés" technika vált be eddig a legjobban :)

      Törlés
    2. Igen, azóta a tesztnél én is úgy tapasztaltam, hogy kell hozzá a kézmeleg, de Azrail-Eleni azt írja, hogy ő ecsettel is jól boldogul vele, úgyhogy szemen majd úgy fogom tesztelni :-)

      Törlés
  2. Igen, én ecsettel viszem fel, szépen egyenletesen sikerül, de most elgondolkodtam, lehet hogy a nagy melegben kicsit olvatabb mint amúgy? Mert lehet az enyém is megköt kicsit. Na holnap kipróbálom mert nincs olyan meleg,hogy az állagát mennyire befolyásolja az időjárás.

    VálaszTörlés