2013. november 17., vasárnap

L'Oreal Paris - Elséve Volume Collagen Hajtőemelő spray

A Müllerben vettem, Glamour-napok keretein belül, az ára 795 forint volt, amiből lejött a 20%, de teljes áron is megvettem volna. Itt leszögezem, hogy meg is éri azt a 800 forintot!
A fodrászom tanácsára vettem, mivel a hajam vékony szálú és gyorsan zsírosodik, főleg a fejem tetején, ami nagyon zavaró, és a 2. napjaimat hajpánttal, és egyéb felkötéssel szoktam megoldani.... Sőt, a hajam a dús fogalmát sem is ismeri, ja, és ha nem szimpatikus a sampon, akkor még be is korpásodik. Éljen! Úgyhogy nem volt kérdés, hogy veszek-e, igazából ez volt az első, amit megtaláltam, úgyhogy, ezt is vettem meg. Azóta folyamatosan használom, hetente 2-3x. Már az első használat után szemmel láthatóan dúsabb és "magasabb" volumenesebb volt a hajam, ami 2 napig tartott, és a 3. napon sem kellett még megmosni, a látható zsírosodás miatt. Nagyon boldog voltam és vagyok, mivel eddig 2 naponta muszáj volt megmosnom, remélem sokáig megmarad ez a hatás, és nem fog zsírosodással és korpásodással lázadni a hajam és a fejbőröm.

Úgy használom, hogy a frissen mosott, törölköző száraz hajam tövére ráfújok, és azt elkenem, pluszba fújok még 1-2-öt a hajam közepére is, vállig érő, természetes színű, barna hajam van, aztán jöhet a szárítás: körkefével, és/vagy előrehajlással. Egyből látszik a volumen-különbség. Mást nem teszek rá, hogy ne nehezítse el, eddig bevált; azért majd kipróbálom, hogy egy kis hajlakkal milyen lesz az eredmény.
Az illatát imádom, igaz, szárítás után nem nagyon érezhető. Egyébként azért is mondtam, hogy megéri, mivel az ígért hatását 100%-osan teljesítí, a 200 ml pedig szerintem fél évig simán elég lesz, mivel ahogy ráporlasztja nincsen pazarlás, és sokat sem fúj rá.
Valakinek valamilyen tapasztalata van esetleg??? Az írjon a megjegyzésbe :)
*E

1 megjegyzés: