2013. november 9., szombat

Air Wick® Colours of Nature Pearl Infusions - Golden Winter Woods

Igen, jól látjátok az Aranyló Téli Ligetre esett a választásom, és mégsem a Bíbor Fagyos Szederre. Az oka nagyon egyszerű: végigszimatoltam mindet, és ennek az illata tetszett akkor és ott a leginkább. Egyébként, a fantázia név alapján semmire sem tudtam következtetni. Bevallom őszintén, még így sem nagyon, van benne egy kis vanília és egy kis nem tudom mi, amitől tényleg egy téli ligetben érzem magam.


Az Air Wick® Pearl Infusions illatgyertya igazán különleges, mivel a gyertya belsejében található illóolajgyöngyöket átlátszó zselé öleli körül, így biztosítva a tökéletes illatintenzitást és az igazán hosszan tartó illatot. Amikor a gyertyát meggyújtjuk, a gyöngyök fényesen felragyognak, ami gyönyörű látványt nyújt az első perctől kezdve egészen az utolsóig. Illatával, valamint káprázatos fényével meghittséget és melegséget áraszt, hangulatossá és különlegessé varázsolja a számunkra oly fontos ünnepi pillanatokat. (Már 1 hónapja meg van, lehet, hogy elhamarkodottan vettem meg, és gyújtottam meg, mert amúgy is hajlamos vagyok a Karácsonyra gondolni, ennek a hatására pedig már listát is írtam, hogy kinek mit vegyek, de ami tutibiztos: Karácsonyra kötelező darab lesz!). A tél és az ünnepek közeledte egyben azt is jelenti, hogy sok csodás közös pillanatot töltünk el barátainkkal és szeretteinkkel, aminek kellemes hangulatfestője lehet egy ilyen "csoda".
A következő, amit beszerzek talán tényleg a Bíbor Fagyos Szeder lesz vagy a Rubin Vörös Alma; egyébként én 1400 forintért vettem, 20%-os akció volt rá.

1-2 hasznos információ a dobozról, és tapasztalatból: Akár 35 órán keresztül is használható. Viszont nem ajánlatos 4 óránál tovább égetni egyszerre, ami szerintem betartható és tényleg kell is. Az én orrom és fejem totál tele ment az illatával, már-már túlsok, amikor meg van gyújtva. A zselé is illatosított, szerencsére, nem csak az illóolajgömbök. Az illata amúgy magában is érezhető, eléggé intenzív, de ennek ellenére nem zavaró.
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése