2013. november 26., kedd

DIY - Zsabó

Ez így, ahogy van nekem nagyon tetszik, a szürkés-kékes zsabó hihetetlen, hogy mennyire feldobja a piros kockás inget. Én kb. 4 évvel ezelőtt vettem meg az első zsabós ingemet, és valamiféle lavinát indított el nálam, mert azóta már több darab tulajdonosa vagyok. Nagyon elegáns és nőies, imádom. Ez a fodor feldobhat bármilyen blúzt, inget, ruhát. Óvatosan bánjanak a mell-fodrokkal azok, akik mellben erősebbek (pl. válasszanak keskenyebbet), de mindenképpen javasolt azoknak, akik szeretnék hangsúlyozni a dekoltázsukat.
Elkészítése a képek alapján nem tűnik túl nehéznek, kivágjuk a 2 csigavonalat, majd összevarrjuk a belső felén, így alakulnak ki a fodrok. Ezután a tetszőlegesen kiválasztott gombokat rávarrjuk díszítésnek (de lehet, hogy ott ráragasztották, ami szerintem hülyeség). Arra viszont nem jöttem rá, hogyan kapcsoljuk az ingre, legjobb megoldás talán a biztosítótű; esetleg patenttal vagy tépőzárral lehetne még megoldani.
Aki késztetést érez egy saját ing varrására, annak itt egy nagyon jó bejegyzés: Zsabó vagy ingfodor készítése
*E

2 megjegyzés:

  1. Nagyon köszi a linket, most bukkantam csak Rád!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök Neked! Remélem sok kedvedre valót találsz még! :)

      Törlés