2013. november 29., péntek

AVON - Rose Kisses: Passion

Végre ismét egy újdonság az AVON-tól, amit teszteltem; a Rosette és a Passion színek voltak versenyben, de az újságban lévő kép alapján egy kicsit féltem a rózsaszíntől, úgyhogy a biztonságosabb mellett tettem le a voksomat. A 3. szín egyébként Inner Glow névre hallgat.
"Bájos, rózsa alakú üvegcsében rejlő szájfény. Intenzív fénnyel és buja színekkel emeli ki virágzó szépségedet."

1600 forintos áron lehet majd kapni, de én bevezető áron 750-ért vásároltam meg. Ez a 3. nap, hogy használom, illata és íze nincsen, egy kicsit ragadós, de még elviselhető. A színe annyira nem intenzív, mint a képeken; igaz, nem is vártam el tőle rúzs-szerű hatást. ÉN az ilyen és hasonló szájfényeket az ujjammal szeretem felkenni, és itt is az a tapasztalatom, hogy az ujjamtól egy kicsit megolvad, és szebben fel lehet vinni, de persze ízlések és pofonok, aki ecset-párti az kenje bátran ecsettel. Ezenkívül szerintem van benne ezüst csillám, amit csak pozitívumként tudok kiemelni. Összességében nekem tetszik szépen csillog és élettelivé varázsolja ebben a hidegben az ajkakat, és mivel annyira nem erős a színe, mint amilyennek mutatják, mindenki megrendelheti a neki jobban tetszőt. :)
A rózsát majdnem kihagytam, kétszer-háromszor akkora, mint a tégely, amiben a szájfény van, és meseszép. Várom az ötleteket, hogy hol, hogyan lehetne felhasználni :)
*E

2 megjegyzés:

  1. Ezeknek most nagyon jól sikerült a csomagolása. Nem szoktam ilyesmiket vásárolni -ajakápolót használok - mindig lenyalom leeszem, beleragad a hajam :D Régen volt egy szájfény korszakom, hamar elmúlt:D Azért ha megyek valami olyasmi helyre használom azt a pár szájfényemet ami van :) Viszont nézegetni szeretem ezeket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Általában én is ajakápolót használok csak, de valamiért akkora késztetést éreztem a vásárlásra, hogy nem tudtam ellenállni. :) Egy baj van a csomagolásával, hogy szerintem hamar kilazul, úgyhogy a táskára fokozottan vigyázni kell! :)
      Nekem sose volt szájfény-korszakom, nem tudtam olyan sokáig használni, hogy az korszak lehessen, max 1-2 hét :D

      Törlés