2013. november 12., kedd

Himalaya Herbals Gyendég radírozó arclemosó gél minden bőrtípusra

Ahogy már a Garnier-es bejegyzésben írtam, terveztem a Himalaya Herbals radírozó arclemosó kipróbálását. Kezdjük a termékkel: Aktív hatóanyag tartalma 100%-ban növényi eredetű.
Hatása: Szappanmentes hámlasztó arclemosó mindennapos használatra, mely hatékonyan tisztítja bőrét és gyengéden leradírozza az elhalt hámsejteket. A barackmag szemcsék gyengéden tisztítják meg a bőrt az elhalt hámsejtektől, segíthetnek serkenteni a bőrmegújulási folyamatokat és megelőzni a mitesszerek kialakulását. A nim növény és a citrom mélyen tisztítja a bőrt, eltávolítva a felesleges faggyút és szennyeződéseket. Az aloe vera nyugtatja a bőrt és segít fenntartani a természetes vízháztartás egyensúlyát, hogy bőre napról-napra frissebb, fiatalosabb és ragyogóbb lehessen.

1400 forintról le volt árazva 1000 forintra, és a Garnierem is kifogyóban volt, úgyhogy minden adott volt ahhoz, hogy kipróbálhassam. Sajnos már a 3. alkalom után jelentkeztek a pattanások, pedig már minimum 5 éve nem láttam magamon egyszerre 3-at vagy többet. A homlokom és a T-zónám úgy fénylik reggelre, mint valami tükör a napfényben. Ja, és az első pattim a homlokom közepére nőtt.... azóta az állam vonalát is "ellepték". Két hét után majdnem feladtam, de úgy döntöttem, még használom, hátha a váltás miatt voltak a pattik. A 3. hétben sem történt változás, a pattik továbbra is jöttek és jönnek, nagyon nem jó ez nekem. Hétvégén már rohantam is a Garnieremért; ezt pedig megkapta anyukám.
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése