2013. november 22., péntek

DIY - Fülbevaló ●2

Az Advent és a Karácsony közeledtével megpróbálok kicsit több csináld magad inspirációt hozni, hátha van köztetek valaki, akinek még nincsenek ajándék-ötletei és szívesen ad saját készítésű ajándékot. Ez a fülbevaló a gyorsan és könnyen elkészíthető kategóriába tartozik; ráadásul még olcsó is (természetesen ez a gyöngytől függ.) Egyébként ahogy el nézem a mai bizsu-divatot, ez a motívum nagyon kedvelt nyaklánc és karkötő formában is, bár ahhoz nem a gyöngy alapanyagot javaslom, hanem valami vastagabb zsinórt vagy fonalat.
Elkészítés: a kiválasztott gyöngyöket 3 damilszálra felfűzzük, a képeken látható módon "összecsomózzuk" és a szálakat rögzítjük, majd rátesszük a fülbevaló alapot. Nekem az a megoldása is tetszene, hogy a középső szál eltérő színű.

Remélem ez is tetszik nektek! Szívesen viseltek ilyen és ehhez hasonló ékszereket?
Ti szoktatok saját készítésű ajándékokat adni, esetleg kapni?
*E

2 megjegyzés:

  1. Szinte csak gyöngyékszereim vannak, mert mivel magam eléggé színtelenül öltözöm, azzal dobom fel.
    Mindig elámulok, hogy miket lehet készíteni gyöngyből, ez is nagyon tetszik! Mennyi idő egy ilyet megcsinálni? - Én most gyöngy kistáskákat fogok adni karácsonyra, amik kulcstartók lesznek, és mindnek olyan színe lesz, ami az ajándékozottat jellemzi.

    Igyekszem csak saját készítésűt adni, mert abba beleteszem szívem-lelkem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Ne haragudj, hogy csak most válaszolok!
      Viszonylag elég hamar megvan, miután felfűzted azt a 2 vagy 3 szálat, a hajtogatás vesz el egy kis időt, én kb fél óra alatt készítettem el, viszont annyit tanácsolok, hogy hagyd hosszabbra a damilt. Úgy egyszerűbb hajtogatni, és rátenni a fülbevalóalapot. Én sálakat, gyöngyékszert és ékszertartót terveztem ajándékozni. De ha tudom, hogy valakinek van egy határozott elképzelése, akkor azt megveszem neki, viszont szeretem olyankor is kiegészíteni egy kis "sajáttal" :)

      Törlés