2014. április 29., kedd

mindennapok

Nem igazán tudom, hogyan hoztam össze, de én már megint el vagyok havazódva. Nem bánom, nem bánom, mert zajlik az élet, amit természetesen szeretek, de hiányzik közben a blogos lét. :)
Munka mellett is elég sok mindent csinálok, igaz erre mindig később jövök csak rá.
Olvasok és olvastam könyvet, úgyhogy ideje lenne már leírni a véleményemet azokról is.
A suliban is haladok, múlt héten pénteken leadtam az Alternatív turizmusos beadandót, jövő héten a Mezőgazdasági alapismeretek 2-től veszek (remélem öröm)könnyes búcsút; mivel egy jegymegajánlásos ZH-val zárjuk ezt a boldogságos félévet. Szerencsére 4 vizsgám marad majd a vizsgaidőszakra, 4 eléggé húzós tárgy: Agrometeorológia, Állatélettan, Biokémia és Genetika de tudom, hogy megcsinálom! :)
Nem tagadom, jobb lenne, ha már most nekiállnék tanulni, mert nincsen teljesen 3 hét a vizsgákig.
Viszont tudom, magamat ismerve, hogy ez kb lehetetlen, hogy megtörténjen...

Hétvégén Budapesten voltam, szülinapoztunk, az itthoni volt szomszédomat, Zsófit ünnepeltük, nagyon-nagyon jóóó volt! Sőt az idő is napos lett, ami külön öröm, mert elmehettünk néhány szuper helyre, mint például Normafa, Bazilika és a Vár. Megismerkedtem új és nagyon kedves emberekkel, és a tervek szerint ezentúl gyakrabban fogok feljárni.
Amitől már most boldog vagyok. :)

A 4 napos hosszú hétvégére is van 1-2 tervem, mint a barátnőzés, mozi, esetleg egy kis majálisozás (bár rossz időt mondott). Zalaegerszegen most rendezik a III. Pálinka és Mangalica Fesztivált, ami eddig mindig nagyon jól sikerült, úgyhogy szerintem idén is elmegyünk.
Észre se vettem és mindjárt május, nagyon rohan az idő. Volt egy kis meleg, egy kis esős hideg, és egy kis Húsvétos-rokonlátogatás, ezenkívül, mint már mondtam rengeteg munka. Természetesen a többi blog olvasásával is el vagyok maradva, úgyhogy ezt is most fogom pótolni majd, ezen a héten. 
Telefonokat is tanulmányoztam már, bár a 3 hónap még mindig olyan soknak tűnik ... de még nem mesélnék erről, majd egy kicsit később. Mondjuk, annyi mindent mesélnék még, de most hirtelen eszembe se jut semmi más, pedig tudom, hogy tényleg sokminden történt....
Viszont most már alszom, mert lassan éjfél és holnap még meló van. :)
*E

2 megjegyzés:

  1. Tudom,hogy sűrűek a napjaid, és az jutott az eszembe hogy nem unatkozol: D Kár hogy a blogtalira nem tudtál jönni, de örülnék neki ha egyszer sikerülne találkozni veled is: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A blogtalit én is nagyon sajnálom, de most így alakult, de előbb vagy utóbb remélem, hogy találkozunk majd :)

      Törlés