2014. április 13., vasárnap

Glamour-napok 2014

Az idei vásárlás alkalmával 3 fő dolog volt, ami nagyon-nagyon kellet farmernadrág, öv és póló. :)
Anyukámmal mentünk shoppingolni, neki is és nekem is mindent sikerült beszerezni. Jó kis szombat volt.

Első, amit vettem, egy hosszabb fazonú, bulisabb, csillogós, denevérujjas felső: Amnézia - 3990,-




Müllerben több mindent is szerettem volna, de azok közül nem sok minden volt, sajnos... Hajhabot és hajlakkot vettem csak, mivel most rövidebbre vágattam a hajamat, olyan Victoria Beckhamesre. Konkrétan hátul teljesen rövidre, de nem felnyírt, elől pedig hosszabbra, egyenesen imádom. Meg olyan szexisnek érzem magam, már mint még jobban szexinek, mint eddig. Na szóval rövidebb lett a hajam és egy kis plusz tartás nem árt neki.... :)





Bevásároltunk a Tescoban, és az F&F kupont is jótékonyan felhasználtuk (amúgy csak az én ruháimat látjátok):
Tescoban, ha 4 db-ot veszel, akkor csak 999,- /db :)
 
Takkoban egyszer véletlenül vettem egy tökéletes farmert, úgyhogy oda mindenképpen be akartam menni, találtam is egy új kedvencet (sötétebbik). New Yorker szerzemények:
Sajnos a Feline póló nem teljesen érte meg az árát, mert a fél órás öblítő mosás során lepotyogott róla szinte az összes szőr, úgyhogy ennyit a leopárdról.... Nagyon mérges vagyok miatta. Nem csak azért vettem meg, hanem mert az anyaga nagyon jó, de így szinte nem is látszik a mintája....
Azt hiszem ennyi, mást nem vettem Glamour-napok alkalmából. Ti mit vásároltatok?
*E

2 megjegyzés:

  1. Sajnálom, hogy lekopott a felsőd mintája :(
    Egyébként a Bonjour-os felső nekem is nagyon megtetszett, imádom a mintáját, de valamiért a szabása nekem nem állt jól :S pedig úgy imádok mindent ami Párizsos :)

    VálaszTörlés
  2. A két felső nagyon klassz *-* mondjuk elég durva, hogy egy mosás után így kikopott...

    VálaszTörlés