2014. május 7., szerda

Majális-muri

A 4 napos szünet majdnem úgy telt, ahogy terveztem: jó sokat pihentem, találkoztam barátokkal-ismerősökkel, kiderült, hogy 5-ös lett az Alternatív turizmus ZH-m és beadandóm is, úgyhogy jegymegajánlást kapok belőle. Megünnepeltük mind a két nagymamám születésnapját, az egyik 67 a másik pedig 77 éves volt idén.

A fesztiválra (III.PÁLINKA ÉS MANGALICA MAJÁLIS Zalaegerszeg) is eljutottam, bár én igazából 1 napon akartam "csak" részt venni, de hát ez nem kívánságműsor, úgyhogy 3 napon is kinn voltam, természetesen egy kicsit sem bánom. :) Limonádéztunk, házi készítésű chipset zabáltunk, voltunk koncerteken és sokat sétáltunk.
Szerencsére az idő is jó volt, felültünk mindenféle vidámparki kellékre (nem tudom minek nevezzem őket, az egyik az XXL volt, ha ez mond valamit valakinek)
Jó sok fellépő és műsor volt, szeretem az ilyen rendezvényeket, és nem sokára jön a következő május 12-18-ig lesz a XX. EGERSZEG FESZTIVÁL hasonló jó programokkal. :)
Ha oda is eljutok, majd írok róla és hozok képeket is, bár valahogyan most is kiment a fejünkből a képkészítés, pedig jó nagy társaság gyűlt össze...de majd legközelebb!! Tanulni természetesen egy szót sem tanultam, de előpakoltam a füzeteket! Ez is valami! :)
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése