2014. május 15., csütörtök

Into The Blue

A rövid frizurán időről időre elgondolkoztam és most úgy 8 év után ismét belevágtam. Igazából elég hozzá annyi, hogy meglássak egy jó fazont, vagy valakit, akinek nagyon jól áll (Jennifer Lawrence és Carey Mulligan). Persze ilyenkor az embernek egy dolog nem jut eszébe: az, hogy ő nem úgy fog kinézni Jennifer Lawrence hajával, mint Jennifer… De mondjuk ez nem is baj.
Én élvezem a rövid hajat. Lassan már egy hónapja ilyen, és az első perctől fogva imádom, kicsit sem bántam meg, sőt fura módon, már a 2.-3. napon máshogy öltöztem, sminkeltem és viseltem, mint a hosszút, sokkal magabiztosabb és szexibb vagyok (szerintem...bár ezzel eddig sem volt problémám, de most valahogy máshogy vagyok szexibb és magabiztosabb) és örülök, hogy nem hallgattam másokra és ezt is is kipróbáltam; és jelentem egy darabig ilyen is marad! Úgyhogy én mindenkit bíztatok, aki megszeretné újítani a külsejét, és kacérkodik a rövid haj gondolatával, hogy ne várjon semmire, ne hallgasson senkire! Csinálja meg, ha nem tetszik úgyis visszanő. :)
Kylie Minogue - Into The Blue Most az én hajam is hasonló, csak nem hullámos, hanem egyenes fazonban (de a klipp hatására mindig elábrándozok a göndörítésen).
Imádom ezt a zenét és a klippet is. hmm... :)
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése