2014. május 9., péntek

Bárcsak.

Januári óriás depresszióm (?) magamba zuhanásom (?) alkalmával Veronika hatására, aki konkrétan lecseszett....összeírtam azokat a dolgokat, amiket az idei évtől várok. Maradjunk annyiban, hogy a listám nem rövid... :)
Mostanában nem sokat meditáltam rajta, ami lehet, hogy baj is, mert az az életfilozófiám, hogy ne várjuk azt a bizonyos sült galambot, de valahogy mégis sikerült olyan dolgokat felírnom, amiért én konkrétan sok mindent nem tudok tenni, csak szeretném, ha megtörténne velem.
Amúgy a tanulmányaim, vannak az első 3 hely egyikén (lehet, hogy pont az első...) Okéé, a sikeres vizsgák főleg az én tanulásomon múlnak...
Viszont, most, hogy visszagondoltam rá, arra is rádöbbentem, hogy van olyan pontja a listának, ami már nem is kell, mert "kiábrándultam". Milyen érdekes, hogy van amiért pl januárban öltem volna, ma meg ha hozzám vágnák sem kellene. Van olyan is, ami átalakult :) magyarul: nyomokban tartalmazza a leírtakat...
Vannak olyan elvárásaim, amik az 5 éves tervben vannak, és rajta vagyok a megvalósításán, de még az anyagi hátterén dolgozok, és itt nem a telefonra gondolok.
Május 19-én, hétfőn kezdődik a vizsgaidőszakom, várom minden erre "járó" olvasótól a pozitív energiákat, mert egyet legalább ki szeretnék pipálni a felsorolásból és ahogy elnézem 2 tárgyamba  tuti, hogy bele fogok gebedni. :)
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése