2014. május 18., vasárnap

Rugalmatlanság?

A life.hu cikkjei nagy általánosságban színtiszta hülyeségek, legtöbbször fals történetekről, de a horoszkóppal kapcsolatos írásaikban eddig még nem csalódtam. Ma találtam meg egy múlt heti bejegyzésüket A 12 horoszkóp negatív tulajdonságaival. Nekem a rugalmatlanságot írta.
Elolvastam, és úristen teljesen igaz :O

"A Bak keménysége és látszólagos ridegsége kőkemény falat húz a maga és a többi ember közé. Gyakran borzolja környezetét nyers szókimondásával és hogy a világot feketén vagy fehéren akarja csak látni. Rugalmatlansága folytán nehezen alkalmazkodik és nehezen enged igazán közel magához másokat, ha viszont valakit megkedvel, ahhoz akkor is ragaszkodhat, ha az illető nem érdemes arra a hitre és bizalomra, amellyel a Bak megajándékozza. 
A szexben is csak akkor és csak annak nyílik meg, aki képes átlátni és átlépni páncélján, így olyan partnert (vagy partnereket) is elszalaszthat, akik szerelemmel és szenvedéllyel lágyítani tudnák személyiségét."

Gondolkoztam rajta, hogy én ezt rugalmatlanságnak mondanám-e, mert igazából én tudok alkalmazkodni majdnem mindenhez, és nekem eddig ez jelentette a rugalmatlanságot, hogy ha például valaki lemond egy találkozót, azt rugalmasan kezelem, és hamar megegyezünk egy új időpontban, vagy 1-2 órás csúszásban. Szerintem erre valami más szó kellene, de jobbat én sem tudok most hirtelen mondani....
Viszont, amit itt leír, az totálisan igaz rám: szókimondás, ezt legszívesebben csupa nagy betűkkel írtam volna, nem elég, hogy szókimondó vagyok, de amit kimondok az totálisan őszinte is :D
ÉÉS igen, brutálisan a végletek embere tudok lenni, de mindig is az voltam. Ragaszkodás is stimmel, úgy ahogy leírták, ha valakit megkedvelek, akkor annak nagyon sokat és nagyon nagyot kell hibáznia, hogy "elhagyjam" akár barát, akár párkapcsolat. A partnerek kérdése is így igaz. Hátborzongató, oké lehet, hogy én vagyok a 100-ból az 1, de nálam teljesen betalált minden szava...
A cikket egyébként ITT találjátok meg. Kinek mit írtak és mennyire tartja igaznak ???
*E

3 megjegyzés:

  1. A Rákokra, ami én is volnék a múltban élést írta, és sajnos tökéletesen igaz is rám. Nehezen engedem el a múltat, sokat merengek rajta, tépelődöm, nem tudok tovább lépni és ezzel nem csak magamnak, de másoknak is kellemetlenséget okozok. Jó lenne erről leszokni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A múltban élés is tényleg elég "rossz" szokás, de talán, ha hamar átgondolod és lezárod, előbb túljutsz rajta. Ehhez nem lehet jó tanácsot adni szerintem, csak Te tudod kitapasztalni, hogyan tudod túltenni magad hamar, úgy hogy ne térjél vissza 1-1 emlékhez gyakran...
      Nekem még beírja a makacsságot és full house :)
      Amúgy, nekem is le kellene szoknom egy részéről, mindegyikről nem akarnék azért....

      Törlés
  2. Általánosan igaz rám a Bika jegy, de pl itt a szex-es kérdéssel nem értek egyet, nagyon nem, és azzal sem hogy bosszút állnék, nagyon ritka esetben teszem meg, de akkor se kicsinyesen, és általában azért mert olyan embert bántanak akihez a másiknak semmi köze akivel éppen összevesztem.
    Viszont az igaz, hogy minden sérelmet (és jót is), megjegyzek, és képes vagyok a másik orra alá dörgölni, de szerintem ez régebben volt rám jellemző, ma már nem annyira, de ha igen, akkor azt humoros formában teszem, legalábbis igyekszem nem bántó lenni :D Amúgy a bikák elvileg türelmesek, csak én nem vagyok az. Egy hosszabb általánosabb jellemzés 90%-ban igaz rám :) Amúgy a Bika nagyon jól kijön a Bakkal, mondják úgy is hogy társjegy :D

    VálaszTörlés