2014. május 31., szombat

Oriflame - Feet Up Summer Bliss

A nyárra láb-szempontból jó ideje készülök már. Ha jól emlékszem áprilisba, húsvét hetében már ki is lakkoztam a lábamat, igaz sajnos nem nagyon tudtam mutogatni. A szép lábak érdekében ilyenkor nem árt különös gondoskodásban részesíteni magunkat, hiszen a saruk és szandálok csak a szép és "karbantartott" lábakon mutatnak mesésen.
A mai bejegyzésem alanyait már 2-3 hete használom, hogy hiteles legyen a bejegyzésem, az Oriflame Feet Up lábradírozó szappan és lábkrém citrommal és levendulával az idei nyár limitált kiadású lábápolói. Egyébként lábdezodor is tartozik a 3 tagú családhoz, de arra nekem szerintem semmi szükségem.

A bőrkeményedés alapvetően hajlam kérdése, akadnak olyan szerencsések, akiknek semmit nem kell tenniük, akkor is olyan a lábuk, mint a baba popsija. Ha viszont mégis hajlamos vagy rá, rendszeres ápolással, és odafigyeléssel sokat tehetsz azért, hogy talpad, sarkad ápolt legyen.
Jó ötlet, főként nyárra: járj sokat mezítláb fűben, homokban, apró kavicsos talajon, ezek természetes bőrradírként távolítják el talpadról az elhalt szaruréteget.
A bőrkeményedés valójában a láb védekező reakciója. Főként sarkon és a lábujjakon alakul ki, mert itt éri a legnagyobb nyomás a bőrt. Érdemes odafigyelni, mert, ha a bőr ezeken a részeken nagyon megvastagodik és bereped, az apró repedésekben könnyen megmarad a fürdés utáni vagy az izzadás okozta nedvesség, és könnyen elfertőződhet.
Először is, be kell vallanom, hogy az én lábammal semmi probléma, sehol sincsen bőrkeményedésem, úgyhogy csak lábpuhítás miatt rendeltem meg és nem elhanyagolandóan relaxálásra, mivel a levendula az egyik kedvencem, citrommal meg még jobb. Sőt, ezeknek a termékeknek az illata kimondottan finom.

A szappannak jó a fogása és alaposan radíroz, szemmel is láthatóak a radírozó szemcsék a képen is. Könnyen habosodik, és nem kell belőle sok; egy kicsit lehet, hogy szárit. Én hetente kétszer (néha háromszor) használtam, de legszívesebben mindennap áztatnám magam...
A lábkrém nekem hamar felszívódott, és finom puhává tette a lábamat, volt hogy kétszer is be kellett kennem! A citrom és a levendula kettőse igazán élénkítő. Imádom!
Bátran ajánlom mindenkinek, hiszen a két termék együtt 700 forintba kerültek (3 termék együtt 1000-1200 forint körül van)
*E

3 megjegyzés:

  1. Nekem is van ilyen radírozó szappanom, de azt még az Avonból rendeltem nagyon régen, és lassan fogy. Régen volt az Oriflamenél hűsítő barack illatú lábkrém, azt azóta is visszasírom mert már nem lehet kapni: (

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Avonosok nekem is vannak, abból a karamellás karácsonyi volt az abszolút kedvencem, de ez a levendulás is nagy favorit lett :)
      Ha szereted a citrom-levendula párost, szerintem próbáld ki!

      Törlés
  2. Ó, a citrom és a levendula együtt még jobb, mint külön-külön. Lehet, hogy lecsapok rá :-)

    VálaszTörlés