2014. május 20., kedd

FILM - A csajok bosszúja

Hétvégén moziztunk, azt tudtuk, hogy moziba mennék, de egy kérdés felmerült: A mit nézzünk meg?? [A csajok bosszúja VS. Rossz szomszédság] A kisebb fajta dilemma általam történt racionalizálása után, azt néztük, amelyiket előbb leveszik a műsorról (és egy kicsit szerintem csajosabb) úgyhogy A csajok bosszúja mellett döntöttünk. :)


A bosszú útjai kiismerhetetlenek és nagyon szórakoztatóak. Carly Whitten (Cameron Diaz) független, a munkájában sikeres, ambiciózus és nem mellesleg nagyon dögös nő. Már 2 hónapja boldog párkapcsolatban él Mark King-el (Nikolaj Coster-Waldau); amíg egyszer csak egy váratlan vízvezeték-dugulás miatt kiderül, hogy Mark nagyon is nős....
Carly nem is keresi ezek után, de váratlanul felkeresi őt Kate King (Leslie Mann) a csodálatos házasságában eddig sosem kételkedő feleség. Egy idő (és sok zaklatás) után összebarátkoznak majd különös ötletük támad: együtt terveli ki, miképpen leckéztessék meg a hűtlen férfit.
Hamar kiderül, hogy Marknak több szeretője is van, így bekerül a csapatba egy igazi, ellenállhatatlan, bár nem túl okos bombázó is (Kate Upton)...


Cameron Diazt eddig is szerettem, és örülök, hogy végre normális vígjátékokban is szerepel. Nicki Minajt szintén szeretem, bár őt nem látjuk gyakran (ő alakítja Carly asszisztensét)
Leslie Mann-t eddig sajnos szinte egyáltalán nem láthattuk jó filmekben, vagy ha mégis akkor kis szerepei voltak. Szimpatikus, szép, szerintem jó vígjáték színésznő lenne.
Nekem valamiért ez a film a Dögölj meg John Tuckert juttatja eszembe, csak éppen felnőtt változatban. De amúgy tökéletes kikapcsolódás, annak akinek szüksége van 2 óra fulladva nevetésre, mert szerintem eszméletlenül jóó. Egyértelműen csajos film, az igényesebb fajtából, sőt a férfiak is ugyanúgy élvezhetik, ha más miatt nem, hát a női szemmel is gyönyörű főszereplők miatt. :D Ja, és aki hasonló cipőben jár, annak jó kis ötleteket adhat.... :D
Én csak ajánlani tudom. 10/10
*E

2 megjegyzés:

  1. Anyukámmal tervezzük megnézni a hétvégén. :) Cameron Diaznak a Bad Teacher óta nem volt jó filmje szerintem, de idén nagyon belehúzott. A szexvideós is viccesnek tűnik a trailer alapján. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem fogtok csalódni benne, szerintem. Jó kis film lett.
      ÓÓÓóóó, a Szexvideósra én is kíváncsi leszek, remélem az sem lesz csalódás. Amúgy Cameron eléggé hullámvölgyes filmek terén, de én akkor is szeretem. :)

      Törlés