2012. december 21., péntek

téli beRUHÁZÁS

A legelső téli szerzeményemre 3 hete tettem szert, egy hőn áhított bakancs képében, amit elég jutányos áron szereztem be, ráadásul ez az egy darab volt belőle, pont a méretemben, és tökéletesen illik a lábamra. Barna színű, ombre beütéssel (az orránál és a sarkánál sötétebb), ami idén elég menő, szerintem. A csatról és a zipzárról nem is beszélek. Ja, és nem mellesleg mindenhol bundás.... Már akkor tudtam, hogy meg kell osztanom az örömhírt másokkal is, de gondoltam ne csak egy bakancsról szóljon a bejegyzés, vártam vele egy kicsit. (noname - 4500,-)
Majd kellene beszereznem hozzá valami menő lábszermelegítőt, de az elég nehéz vállalkozás volt eddig, mivel kiderült, hogy válogatós vagyok.
1. Vakuval          2. Lámpa fénynél
Ugyanazon a hétvégén szereztem be egy kicsit oversize-os bordó kardigánt (noname - 2800,- kép: legalul), és egy mustár sárga/okker horgolt sapkát (F&F - 1600,-) ez spontán vásárlás útján történt, mivel nem akartam venni ennyi mindent így egyszerre :)
Beszereztem még egy kívánságlistás darabot, ez pedig egy kötött anyagú (mert nem igazi kötött) szürke-csillogós tunika, ráadásul zebramintás, aminek külön örülök. a hátán czipzárral, és kicsit csónak nyakú, egyszerűen imádom már csak nézegetni is (Marks and Spencer - 2000,-)
Ezzel együtt vettem egy fehér fekete-csipkeberakásos hátú pólót, oké, ez nem kimondottan téli, dehát... imádom :) Elöl a nyakrészénél feketés-kékes minta van, meg lila strasszok. (noname - 1500,-)
Idén a karácsonyfánkat nem tudom elképzelni, hópehely alakú dísz nélkül, nem tudom miért, de tisztára megőrültem értük. (250,-/db)
És ha már karácsony, a karácsonyi kívánságlistámra elég sok könyv felkerült, de azért vettem magamnak egyet (Milly Johnson - Yorkshire puding Klub). Ami természetesen bekerül majd a fa alá, ezért addig nem olvasok bele, úgyhogy bejegyzés majd később. Ezenkívül vettem még magamnak egy pulcsit fekete-szürke lila csíkos, a hátán 3 db arany gombbal (F&F - 4500,-ról 2250,-ért) és egy dupla oldalú szívecskés medálos nyakláncot, szerelem volt első látásra (Ár: 850,-):
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése