2012. december 29., szombat

KÖNYV - Stuart Woods: A tó alatt

Még nyáron kaptam kölcsön a könyvet, azzal a felvetéssel, hogy ez nekem biztosan be fog jönni annak ellenére, hogy nem egy mai könyv. Tény, hogy van benne misztikum és szex, ami elég részletesen le is van vezetve, nekem nehezen ment az olvasása, de lehet, csak azért, mert a mai könyvek nyelvezetéhez vagyok szokva. Kellett kis idő, hogy át tudjam magam adni neki, pedig igazán izgalmas, miután a történet beindul nehezemre esett letenni. Én a borítójával nem vagyok igazán kiegyezve, nem is értem mit akar igazából ábrázolni..

A sztoriról: '70-es évek, John Howell egy rémes házasságban vergődik, ráadásul  a Pulitzer-díj óta semmi használhatót nem tud felmutatni ... Sógora felajánlja, hogy költözzön a hegyekbe a nyaralójába, amíg megírja egy milliárdos életrajzát. Megérkezik Sutherlandbe, ami egy mesterséges tó partján áll és rendkívül titokzatos, különc figurák lakják. A seriff irodájában találkozik egy régi kolleginájával, aki álnéven nyomozást folytat a seriff ellen. Ketten különös szövetséget kötnek, bár Howellt inkább a tó és az ezt körüllengő legendák érdeklik, valamint a tó létrehozója, Eric Sutherland és az O'Coineen család titokzatos eltűnése. Alakul köztük egy kis románc, majd a végén kiderül, hogy mindenki mindenkivel kapcsolatban áll és fény derül az igazságra is.

Annak ellenére, hogy én lassan haladtam vele, tudtam, hogy nem éri meg feladni, a vége kárpótolt is :)



°A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése