2012. december 5., szerda

FILM - Hófehér és a vadász

Úgy döntöttem megnézek egy jó filmet ma este, és erre esett a választásom.
A klasszikus mese történetét eleveníti meg, de mégis más szemszögből. Minden meg van, amit már jól ismerünk: a herceg (William), az alma, a törpék, a gonosz mostoha, de a vadász itt nagyobb szerepet kapott.

Ebben a látványos akció-kalandfilmben Kirsten Stewart alakítja Hófehért, aki szebb az őt elpusztítani készülő gonosz királynőnél Ravenna-nál (Charlize Theron). Ravenna fogságban tartja a toronyban, de miután kiderül, hogy Hófehér szívétől örök életet kaphat, és hogy Hófehér az egyetlen, aki meg tudja ölni, felküldet érte. Hófehér kap az alkalmon, és megszökik, majd a Fekete Erdőig üldözik... Itt a gonosz hatalmát veszti, úgyhogy felbérlik a vadászt (Eric), hogy hozza vissza a lányt, cserébe a halott menyasszonyát feléleszti Ravenna. De rájön, hogy át akarják verni, így a lánynak segít inkább. Kiderül, hogy Ravenna ölte meg a menyasszonyát is, hogy fiatal maradhasson, és hogy holtakat nem tud feltámasztani, csak a sebeket meggyógyítani. Ezután elkezdődik egy nagy menekülés sorozat, közben William, Hófehér gyermekkori barátja is megtudja, hogy él a lány, és a keresésére indul, ezután együtt harcolnak. Majd sor kerül a végső összecsapásra. Ám a gonosz mostoha azt nem sejti, hogy az uralkodását veszélyeztető Hófehért a vadász megtanította a harc művészetére...

Nekem nagyon tetszett ez a film, sajnálom, hogy a gyönyörű Charlize volt a gonosz, bár nagyon jól alakította a szerepet. Sőt, szerintem Kristennek is nagyon jól állt.
Az Ericet alakító Chris Hemsworth-től nem is vártam mást, van 1-2 izgalmas akció filmje már. (Thor, Bosszúállók) A William-et alakító Sam Claflin-nek pedig követelek egy önálló filmet!!! 10/9
Jó, azt én sem értem, hogy minek ennek a filmnek 2. (illetve 3.) rész, de majd kiderül, hogy mi lesz belőle.




*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése