2012. december 30., vasárnap

FILM - Amit még mindig tudni akarsz a szexről

Tegnap este filmmaratont rendeztem, és ez a film is felkeltette az érdeklődésemet, nem csak a címe, hanem a plakátja is. Meryl Streep-et nagyon szeretem, mindig is szerettem, de mostanában egyre jobban tetszenek a filmjei, és mivel kicsit hasonlónak tűnt az Egyszerűen bonyolulthoz (írjak róla is egy bejegyzést???) ezért úgy döntöttem, hogy megnézem.
31 évi házasság után Kay (Meryl Streep) úgy érzi, hogy már nem is igazán élnek házasságban Arnolddal (Tommy Lee Jones), és kapcsolatuk inkább az egymás mellett élésről szól, mint 2 munkás kapcsolata a munkásszállón… Külön szobában laknak, és már több mint 5 éve nem szexeltek. A mindennapjaikat a rutin tölti ki, reggelire 2 tükörtojás szalonnával. Este Arnold kedvéért golfot néznek… Kay elhatározza, hogy elmennek 10 napra egy híres párterapeutához Hope Springsbe (a film eredeti címe is ez: Hope Springs).
A terápia során ismét közelebb kerülnek egymáshoz, a házi feladatok miatt, 10 percnyi ölelés, majd simogatás, csók, stb. Végre beszélnek az érzéseikről is, és próbálják felidézni, hogy mi volt az, ami régen annyira tetszett a másikban, és amivel feléleszthetik a "tüzet". Arnold elviszi vacsorázni, majd kivesznek a hotelben egy szobát, ám az utolsó feladat nem sikerül valami túl jól…
De azért nem marad el a film végén a happy end. Nálam csak ez mentette meg a filmet, hogy ne rossz filmként könyveljem el. 10/5-öt kap tőlem.

Lehet, hogy ebben a pontozásban közre játszott, hogy alapból ellenszenvesnek tartom Tommy Lee Jones-t ebben a karakterben. Illetve számomra a legmeglepőbb benne, hogy a 40 éves szüzet alakító Steve Carell adja benne a szextippeket, valamiért nem teljesen hiteles nekem….
Oké, láttam már más filmet is, amiben ő szerepel, pl az Őrült, dilis szerelem, de abban is hű a rányomott bélyegre, (segítség kell, hogy csajozhasson) meg ott Ryan Gosling jobban érdekel J
Kayt pedig nagyon-nagyon sajnálom benne, mert elég látványosra sikerült az elhidegülés, de amikor vékony hangon nyikorogja mindenre azt, hogy ühüm, meg "nekem mindegy" kicsit felmérgesített.
Összességében azért nem rossz film, egyszer valamikor lehet, hogy még megnézem.
*E


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése