2012. december 4., kedd

KÖNYV - Celia Rees: Vágyak évadja

"1976 forró nyarán a 15 éves Richard élete gyökeres fordulatot vesz, mikor Jay Dalton, a híres művész ódon villájában találkozik a festő lányával és egyben múzsájával, az érzéki Clióval. A visszahúzódó kamasz fiú a gátlásait könnyedén levetkőző, szenvedélyes lány oldalán éli át az első szerelmet és esik át az első csalódáson. Titkokkal teli, modern hangvételű, izgalmas szerelmi történet."

Hát….. kb 50 (!!!) oldalig szenvedtem el ezzel a könyvvel (218 oldal), ezt is kb 2hétig. Egyszerűen idegesített, hogy nem haladok vele, és hogy a történet is elég lapos, egy helyben áll. Nekem Celia Reestől ez az első könyvem, és nagyon úgy tűnik, hogy az utolsó is. Lehet, hogy én nyúltam bele, és ez az a könyve, ami nem sikerült olyan jól. Mindenesetre én nem próbálkozom meg egy ideig a Kalózokkal, a Bűbájos Maryvel, és a folytatásával, a Farkasszemmel sem.
Kérem jelentkezzen akinek tetszett a Vágyak évadja, illetve neki merjek állni a másik említett könyveknek?
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése