2012. december 16., vasárnap

FILM / KÖNYV - Allison Pearson: Csak tudnám hogy csinálja

Ma ajándékcsomagolás közben néztem ezt a filmet. Nekem nagyon tetszett, főleg azért is, mert szerintem eléggé élet-közeli a történet, és éppen a Hálaadási időszak alatt játszódott az esemény, hóhullás, havas táj, szánkózás, stb :)

Adott egy anya: Kate Reddy (Sarah Jessica Parker), aki egy bostoni finanszírozási vállalat menedzsere, és munkamániás. Esténként ér csak haza elbűvölő családjához: a nemrég munkanélkülivé vált férjéhez, Richardhoz és két gyermekük mellé. Ben a pöttöm fiúcska, aki 2 éves és még nem beszél, Emily, aki már 8éves, és hiányolja az anyai törődést. Ám emellett a szokásos dolgokkal is neki kell zsonglőrködni, felvenni a versenyt a nem dolgozó (háziasszony) anyukákkal: az „anyaszörnyek”kel, illetve a munkahelyi cápával, Chris Bunce-al, aki minden munkát lenyúlna tőle. Ezenkívül sütit sütni a sütivásárra, szülinapi zsúrt tartani, kapcsolatokat ápolni pl: az anyóssal… Egyszer csak Kate egyik javaslatára felfigyel egy New York-i ügyfél (Jack), aki miatt folyamatosan utazni kényszerül. Richard pedig szintén dolgozni kezd, egyre kevesebbet találkoznak, ráadásul Kate egy jóképű új munkatársat kap, Jack Abelhammer (Pierce Brosnan) személyében, aki komoly érdeklődést tanúsít iránta. 
Tetszett, hogy a gondolatok, és egyéb információ, amit egy baráti beszélgetésnél is elmondunk, a tudomásunkra jut, mivel megáll a kép, és az adott szereplő elmeséli, hogy mit is kell még tudnunk, amolyan interjú szerűen Meg a listakészítés….kicsit átéreztem, elalvás előtt én is szoktam ilyeneken agyalni.
Külön imádtam, hogy SJP magyarhangja itt is Spilák Klára. Forever SATC
A könyvet még nem olvastam, de itt az új borítója:

Gabo Könyvkiadó és Kereskedelmi Kft., 2011 - Ára: 2990,-
Film 10-ből/9 pont :)
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése