2012. november 26., hétfő

panyizsuzsi - szín.tiszta.üveg

Úgy gondolom sok, tehetséges fiatal él Magyarországon. Ezért próbálok bemutatni 1-2 szépséget! Igaz, az a véleményem, hogy túl sok a magát tehetségesnek gondoló fiatal is, gagyi süthető gyurma ékszerekkel vagy gyöngyökkel, és horribilis árakkal, DE azért vannak olyan művészek, akiket érdemes ismerni.
Idén megnyertem egy csodaszép MONO gyűrű-nyaklánc szettet, egy játékon. Először el sem hittem, hogy én is lehetek ilyen szerencsés. Egy katalógusból kiválaszthattam a nekem tetsző forma, és szín közül. Mivel mostanában, és akkor is a barnás-szürkés vonal nagyon tetszett, ezért maradtam a világos szürkénél. (Igaz a lazaccal nagy versenyben volt.)
De nem bántam meg a döntésemet, mert konkrétan MINDENHEZ fel lehet venni! 

"Panyi Zsuzsi, üveg-designer vállalkozását 3 kisgyerek nevelése mellett indította el, hogy olyan munkahelye legyen, ami mellett a gyerekeire is jut ideje és energiája. Zsuzsi ma már nem csak a saját magának, hanem más édesanyák számára is munkát biztosít. Munkatársai és együttműködő partnerei kiválasztása során elsődleges szempont, hogy nőkkel, édesanyákkal illetve női kisvállalkozásokal működjön együtt."


"A szépség maga a személyiség és ez mindenkiben benne van. Egy ékszerben és kiegészítőben fontos, hogy ne vonja el a figyelmet a nőről. Szinte ne is ékszer legyen, hanem testrész, hiszen egy ilyen egyedi darab akkor válik élővé, amikor a tulajdonosa felveszi és a személyisége elkezd ragyogni."

MÉG több info : panyizsuzsi

*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése