2012. november 24., szombat

KÖNYV - Havas Henrik: Méhkirálynő

Kelemen Anna története. 18 éven felülieknek.
Kerekes Alma és Havas Henrik beszélgetése alapján. Igazából nem is értem, hogy miért kell Kerekes Almának nevezni a könyvben Kelemen Annát, mikor teljesen egyértelmű, hogy kiről is van szó. A borítót pedig meg sem említem, mert azon meg csak a hülyék nem ismerik fel, hogy Anna arca van lefotózva.
Nekem nagyon tetszik ez a könyv, már többször is olvastam. A szövege, a hangneme minden tetszik, meg Annát alapból is kedvelem valami miatt, úgyhogy érdekelt is az élete.
Nem meglepő dolgokról mesél, pl a szüleivel való kapcsolata, drogok, szex ésatöbbi.
Különösebben meg sem döbbent szerintem senkit, hogy miről is szól.
230 oldalas "könnyed" olvasmány, nem könnyed témáról. Bár mit is várunk Havas Henriktől, mondjuk én őt is bírom... Főleg,hogy nem próbál mindenkinek megfelelni.
Nem is ragozom túl, mert nincsen mit. Riportkönyv Anna életéről, akit érdekel elolvassa, akit nem érdekel az meg pont azért olvassa.

*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése