2012. november 18., vasárnap

Gyűjtőszenvedély #1

Bizonyára mindenkinek vannak olyan könyvsorozatai, amiket gyűjt, nekem ilyen például a Neveletlen hercegnő naplója, a Bad Girl, a Harry Potter, és a Twilight is.
Illetve a mostani nagy újdonság az 50 árnyalat trilógia. Érdekel még a Crossfire sorozat is.
(írója: Sylvia Day) Ez lesz a következő beruházásom az 50 után, habár gyanúsan hasonló hozzá, mivel ebben is az erotikáé a főszerep, de majd kiderítem, mi az igazság.

Minden idők legcsajosabb könyvét is gyűjtöm: az Egy boltkóros naplóját.
Ez egy élménybeszámoló is, szóval a lényeg, hogy hihetetlen módon, múlt héten extra akciósan jutottam hozzá 3 részhez is. A boltkóros férjhez megy (790) A boltkóros és a tesója (990) és a Pöttöm boltkóros (990). Igazából a 3 könyv áráért 1-et tudtam volna venni a teljes áron. Figyeljétek a leárazásokat könyvek terén is! Hihetetlenül megéri!
Sorrend:
1. Egy boltkóros naplója
2. Pánik a plázába
3. A boltkóros férjhez megy
4. A boltkóros és a tesója
5. A boltkóros babát vár
6. A pöttöm boltkóros

Amit még nagyon szeretek, az Joanne Flueke: Hannah Swensen titokzatos esetei… Gyűjtőknek kész aranybánya, receptekkel, gyilkossággal és nyomozással. Imádom! (részletes írás később)

Mondjuk egy bizonyos író könyveit is lehet gyűjteni, én pl Meg Cabot, Cecelia Ahern, Sophie Kinsella, Fejős Éva, Müller Péter és Dr. Csernus Imre műveit kedvelem.



Ti is gyűjtetek valamilyen könyvsorozatot? Ha igen mit, ha nem miért nem?
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése