2012. november 13., kedd

AVON - SuperShock

Tegnap bemutattam a kedvenc szempillaspirálomat, most bemutatom a SuperShock többi termékét, nekem ezek is nagyon beváltak, már amelyiket használom...
Kezdjük először is a gél állagú szemhéjtussal több színben található meg, az "alap" fekete (Black), kék (Cobalt) és ezüst (Silver) mellet van még egy barnás lilás (Blackberry) és arany/pezsgőszín (Golden Fawn). Nagyon szeretem őket, gyakran használom, szemkontúrceruzának is, mivel a vízvonalon is szépen fennmarad. Hihetetlenül tartós, persze nem árt a szemhéjra egy kis bázis előtte, mert elkenődhet, főleg a vastag vonalaknál.

2012/16-os, karácsonyi katalógusban 5 árnyalatban kapható: 1290 helyett 899 forintért!
Érdemes kipróbálni, utána tuti arra gondoltok,hogy:
"Apám, eddig erről nekem miért nem szólt senki??"



A következő legyen a tégelyes szemhéjtus. Ez 2 színben van, metál csillogású fekete (Blackended Metal) és zafír kék (Shimmering Sapphire). Nekem csak a fekete van, felkenve nem is igazán fekete, hanem szürkének tűnik, ez a metál beütésnek köszönhető. Ehhez kifejlesztett az Avon egy szemhéjtusecsetet is, nagyon praktikus, könnyen használható. Ajánlom figyelmetekbe, általában az ára is elfogadható, főleg, ha akcióba teszik! A zafir kéket °A bemutatja : ITT

(Most 2012/16-os katalógusban: Szemhéjtusecset: 820-ról 469 Ft
                                                        SuperShock szemhéjtus: 1290-ről 759 Ft)

Megtalálható még a szájfény és a folyékony szemhéjfesték. Ezeket nem használom.
Okai: csak por állagú szemfestéket használok, a számra pedig csak BEBE gyöngyházfényt. Ezvan!

*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése