2012. november 6., kedd

KÖNYV - Paola Jacobbi: Akarom azt a cipőt! …nagyon akarom, nagyon-nagyon akarom…

Egy pár cipő nem tesz boldoggá.
De rengeteg pár már igen.
A cipő a nő legjobb barátnője. Lehet tűsarkú vagy bakancs, báli vagy sportos, szexi vagy laza; kiválasztásuk, becserkészésük, megvásárlásuk olyan szenvedély, mint férfiaknak a foci, a sör vagy a motor. Sokaknál már-már az őrület határát súrolja; Hamupipőkétől a Szex és New York sztárjaiig. Fétistárgy, amiért a nők irigyelnek, és a férfiak a lábad elé hevernek.
A világszerte népszerű olasz divatszakértő szellemesen és humorosan elmélkedik a cipők jelentőségéről a nők (és a férfiak) életében. Milánó és Párizs, London és New York cipőfelhozatalát mustrálja, miközben márkaeligazítást tart, és egyúttal divat- és kultúrtörténetet is csepegtet. Könyve elengedhetetlen kiegészítője a divatosan és öntudatosan öltöző nőknek.

Igazából nem tudom feldolgozni, hogy ezért a könyvért tavaly képes voltam 2999 magyar forintot kiadni. Jelentem elolvastam, és jelentem csalódás volt. Azt hittem valami jó kis nőcis történet lesz, valami cipőbolond, 20-as éveiben járó nőről. Erre mit kaptam ??? egy cipőtörténelem könyvet. A könyv fejezetekre van osztva, elmeséli, hogy melyik cipőt hol?, ki?, kinek?, mikor?, minek?, miért?, stb készítette. Pl: A kényelmes mokaszin, A sarok törvénye, A piros cipő titokzatos mágiája, satöbbi. Elmagyarázza, hogy melyik cipőnek mi a „hivatalos neve” és miért az, egy külön szómagyarázatban.
Legnagyobb csalódás, egy darab kép, de még csak rajz, semmi nem volt benne az említett cipőkről. Súlyos hiba!!
El nem olvasom többször, de meg sem válnék ettől a könyvtől.



*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése