2013. február 24., vasárnap

SZÉPSÉGÁPOLÁS - Hajvasaló-teszt

Múlt hétvégén volt szerencsém szert tenni az évek óta valóságos csodának tartott Rowenta Respect hajvasalóra és mellé pluszban egy Ionika minire, ezt úgy gondoltam mindenképpen megosztom a nagyérdeművel, miután előző héten és tegnap sikerült őket tesztelnem.

Elsőként Ionika mini Rebellious Tattoo:
Nyáron, munka közben láttam meg ezt a nem mindennapi borítású mini hajvasaló csodát. Akkori ára 5000 Ft körül mozgott, de megmozgatta a fantáziámat a hozzá mintában passzoló hajszárítóval együtt. Most 899 Ft-ért jutottam hozzá, hála a Tesco-s kiárusításnak. Csak pozitívat tudok nyilatkozni róla, pillanatok alatt felmelegszik, könnyen kezelhető, kis méreténél fogva a nehezen hozzáférhető helyeket is simán eléri. Az egyenesítéssel sincs probléma, ráadásul újgenerációs turmalin borítású. Engem meggyőzött!

Másodszor pedig a rég áhított Rowenta Respect:
Régi vágyam volt ez a vasaló, de sajnos anyagilag nem igazán futotta rá, még ha a tudásához reálisnak is tartottam az árát, minek most a töredékéért sikerült hozzájutnom. Hogy miért vagyok érte ennyire oda? Beállítható rajta, hogy a hajad milyen típusú [ hullámos, loknis, göndör/afro ] és hogy milyen állapotú [ egészséges, gyenge, károsodott/száraz/festett ]. Kategóriánként felajánl 3 hőmérsékletet, ha nem emelünk vagy csökkentünk rajta, a középértéket használja. Pozitívum továbbá, hogy ionizátor van benne. Az én vastag szálú, kezelhetetlen hajamat szalonminőségben vasalta 180 °C-on, úgy, hogy utána nem szállt, szóval teljesen hozta az elvárt szintet. Egyetlen negatívuma, hogy a túl sok kijelző és gomb miatt kicsit nehezebb a fogása. De ez tényleg a legkevesebb, nem okozott csalódást, megérte ennyit várni rá :)


°A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése