2013. február 23., szombat

FILM - Minden kút Rómába vezet

Az ambiciózus Beth (Kristen Bell) kurátorként dolgozik a New York-i Guggenheim Múzeumban. Beth épp rossz passzban van: kiábrándult a szerelemből, nemrég szakított a barátjával. Kikapcsolódásként pár napra Rómába utazik, a húga, Joan (Alexis Dziena) esküvőjére, ahol találkozik egy jóvágású pasival, Nick-el (Josh Duhamel) ám kiderül, hogy foglalt... Az elkeseredett Beth a szökőkútban hűti le magát egy kis bor társaságában, majd kiszed néhány pénzdarabot a Trevi kútból. Vesztére. A szerelem kútjából kiszedett érmék tulajdonosai ugyanis a nyomába szegődnek, és üldözik a szerelmükkel. Van közöttük kolbászgyáros (Danny DeVito), bűvész, festő, modell ....
Elszántan követik, és zaklatják a lányt; közben Nick is randira hívja, amit a fanatikusok mindig megzavarnak. Eközben egy fontos kiállítást kell megszerveznie, ami a vártnál több problémát vet fel. De Nick hősiesen a segítségére siet.
Joan segítségével kiderül az is, hogy hogyan rendezheti el a kiszedett pénz miatta kavarodást. De az érmék eltűnnek ....


A történet nekem nagyon tetszik, (vajon igaz lehet? biztosan nem) és Róma (!!!), igaz nem olyan sokáig helyszín, de nem baj, akkor is Róma, és J.D.! :)
A hős szerelmesek is tök jó karakterek, bár én nem feltétlenül ezekkel a színészekkel látnám; egy kivétellel, Danny DeVito kicsit perverz, öregedő kolbászkirály a kedvencem!
Sok helyen kritizálták a poénokat, és hogy „unalmas” hát, nekem semmi bajom nem volt vele, sokat nevettem. Oké, nem azt mondom, hogy másfél órán át visítottam (ennyire vicces filmet még nem forgattak) de megállja a romantikus vígjáték kategóriában a helyét, szerintem. A végére bele tettek egy csavart, de azért megnyugtattak, szerencsére. Kerek, egész a történet, nem kell továbbgondolni, és hiányérzetünk sincs. Bármelyik munka utáni este, nyakig begubózva meg tudom nézni. 10/10

*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése