2013. február 3., vasárnap

Giorgio Armani - ACQUA di GIOIA



Összetétel:
Fej: menta, limett
Szív: jázmin, vízi tónusok
Alap: cédrus, labdanum




Szökés a természetbe - jelenthetné az illat. Mennyei szabadság testnek és a léleknek. Friss cédrusból indul és szélesen kitolja az illat határait. Vízi jázmin, harmatos bazsarózsa, rózsaszín bors, citrus, sárga cukor és labdanum. Egy friss csobbanás a tengerbe, egy energiával telt hétköznap kezdete.
A természetességre és dinamikára törekvő hölgyek számára.



Története:
A Giorgio Armani Acqua illata egyszerre édes és frissítő, kihívó és megnyugtató, feltűnő és szerény. Leginkább nyárra ajánlott. Könnyed, akár a nyári szellő lágy érintése: felidézi a forró nyári éjszakák romantikáját, a vízparti séták hangulatát. Varázsolja el környezetét ezzel a fényűző illattal és vonuljon el az érintetlen természetbe kedve szerint. A tenger ihlette flakonban a természet illata rejtőzik: a nem sejtett lehetőségeké, a végtelen szabadságé.

Az Acqua di Gioa, melyet a tenger illata ihletett, és amelyet menta és zöld citrom fűszerez, harmóniát teremt az ember és a természet közt. Kényeztesse magát a nyár emlékével a szürke hétköznapokban is az Armani nőiesen csábító illatával.


Giorgio Armani és A Nemzetközi Zöldkereszt 2011-ben összefogtak, hogy a szociális média és a parfümökből származó bevételek segítségével ivóvízellátást biztosítsanak minél több ghánai közösségnek. Minden egyes megvásárolt doboz parfümmel 100 liter ivóvízzel járul hozzá gyermekek és közösségeik fenntartásához; és ezt az akció idén is folytatják. Bővebben.

Amikor először láttam a plakátját megfogott benne valami, és amikor a Müllerben jártam egyből rávetettem magam, és csak szimatoltam, tesztereztem, álmodoztam róla; és újból elölről. Több, mint 1 évbe telt, mire elhatároztam, hogy IGEN, ez én vagyok, ez kell nekem. Imádom, és ketten együtt még illatosabbak vagyunk. Tavaly születésnapomra kaptam meg anyukámtól, az üvege nem hivalkodó, de nem is ez a lényeg, hanem amikor leveszem a zöld kis kupakot, és feltör belőlem minden jó érzés, és még magamat is szépnek látom, még szebbnek, mint amilyennek egyébként.
Eau de Parfum (EDP) - ami azt jelenti, hogy jobb mint az Eau de Toilette, mert töményebb, magasabb az olajtartalma ( 8-15 %), így tényleg elég belőle EGY fújás, hogy egész nap illatozzak. További ódákat tudnék még zengeni róla ... de nem teszem, annyit viszont tudok, hogy eddig csak dicséretet kaptam, amikor ezzel voltam befújva. :)
Nálam ez a kedvenc, és szerintem jó sokáig ez is marad. Egyszerűen imádom!
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése