2013. február 13., szerda

Miss Sporty - Lasting Colour 390

Ma nálunk ismét HÓ-nap van, úgyhogy kényeztető napot tartok!
Egy teljes körű pedikűrrel kezdtem a napomat, télen nem sűrűn lakkozom a lábamon a körmöt, mert felesleges ilyenkor, legalább pihenhet.
Persze akkor lakkozok (pirosra vagy pinkre) , ha valamiért "muszáj" ;)
Úgyhogy körömvágás és reszelés után szépen kipolíroztam Crystal Nails barackos bőrolajjal, amitől szépen csillog Nagyon örülök, hogy megtanultam ezt a szakmát, és szakszerűen tudom ápolni a körmeimet. Igaz a lakkozással néha sietek, mert tudom, hogy úgysem maradnak fenn nálam olyan sokáig.
Majd nekiálltam a manikűrnek is, most egy erősebb mályva színre esett a választásom, a Miss Sporty-tól. Szeretem ezeket a lakkokat is, mert már 1 rétegben is szépen fed, a lakk állaga nagyon jó és a lekerekített, széles ecsetnek köszönhetően szebben lehet a "sarkoknál" is lakkozni. Nekem, egy kis trükközés után pl 1 húzással befedi az egész körmömet. Természetesen 2 rétegben vittem fel:

Elvileg akár 7 napig is kibírja, nekem még olyan sokat nem volt fenn, persze lehet, hogy az én hibám is, de általában 3-4 nap után már lepattog. Ettől függetlenül én szeretem. :)
Ára: kb 600 HUF,- ami szerintem ebben az esetben nem számít drágának.
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése