2013. február 19., kedd

FILM - Számos pasas

Ally-t (Anna Faris) kirúgják a munkahelyéről és a metrón hazafelé egy régi újságcikkben olvassa, hogy a nők életében a huszadik barát az igazi, a tökéletes pár; húsz fölött viszont már nincs esély arra, hogy megtalálja az igaz szerelmet. Így hát listát készít, azokról a pasikról, akikkel már lefeküdt. A nővére esküvője előtt elkészül a végleges lista. Ám a lánybúcsú túl jóra sikerül, és lefekszik a volt főnökével. Ally nagy gondban van, mivel éppen ő volt neki a huszadik, és egyáltalán nincs meggyőződve arról, hogy ő lenne a nagy Ő. Pánikba esik, talán elszámolta őket... De sajnos nem. Elhatározza, hogy megkeresi az eddigi tizenkilenc pasiját, mivel az emberek változnak (kívül-belül), hátha most valamelyikkel komolyra fordíthatná a kapcsolatát. Szomszédja, Colin (Chris Evans) az állástalan színész segítségével ered a férfiak nyomába, azt vizsgálva, melyik lehet az igazi. Meglepetésekkel teli kaland veszi kezdetét. A végén természetesen happy enddel.


Anna Faris, (aki pl A házinyuszi és Horrorra akadva filmekből lehet ismerős) ismét egy esetlen csajt alakít, de szerintem nagyon jól áll neki. Chris Evans-t pedig eddig csak képregény adaptációs filmekből ismertem (Fantasztikus négyes, Bosszúállók) de ez a szerep is nagyon jól állt neki. 
Tipikus csajos film, én nagyon jókat nevettem, főleg Ally expasijain, atttyavilág. Viszont, ha ilyen szomszédom lenne, hmm... nem érdekelne az a 20-as átlag, az tutibiztos. Szerintem nem egy sablon film, viszont a Cosmopolitanos tesztek tényleg ennyire kihatnak néhányunk gondolkodására??? :D Természetesen a vége kiszámítható, de kit érdekel? Éppen azért jó, mert nem kell túlságosan gondolkodni, csak nézni és nevetni. A maga műfajában szerintem simán 9/10ből.

 *E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése