2013. március 9., szombat

Essence -Stay matt lip cream - 01 Velvet Rose

Ajándékba kaptam, nem régen. Elég aprónak tűnik (4 ml) de szerintem sokáig kitarthat...
Az biztos, hogy mivel ajak balzsam, nem száradt ki a szám, illetve nem is ragadt össze, ami nekem külön örömet okoz!!! Ez az első szempont, hogy valamit használok-e vagy sem.
Ha simán felkenem, akkor tényleg matt hatású; de ha egy egyszerű-színtelen ajakbalzsamot kenek alá, akkor nem mattul ki, hanem szép, fényes marad. 
Hagyományos, szivacsos applikátorral tudjuk felvinni, aminek a méretei pont ideálisak mindenkinek. Az állaga jó, elég krémes, nem folyik és pár másodperc után már nem kenődik. A tartósságát nézve is csak pozitív dolgokat tudok mondani, nem kopik olyan könnyen, ezért is tarthat ki az a 4 ml olyan sokáig...
Szerencsére az illata és az íze sem zavaró, sőt ez a cukorka illat még boldoggá is teszi az embert. A száj puha marad, nem cserepesedik ki, ami néhány színes-szájfény után nem mondható el. (ismét plusz pontok)

Tetszik nekem ez a szín, eléggé természetközeli, mondhatnám, hogy nude; úgyhogy bármikor/bárhol használható.  Munkahelyre, iskolába, sőt ezentúl ezt viszem magammal buliba is ... a barátnőim nagy örömére :)
Alapból száraz szájra nem ajánlanám, kivéve, ha kentek alá ajakbalzsamot!! 
Utána néztem, ebben a 4 színben vásárolhatjátok még meg:
Ára: 649,-
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése