2013. január 9., szerda

NAPI PROGRAM: kosárfonás

Tegnap délután családlátogató körút volt, aminek végén megbeszéltük a papával, hogy másnap kosarat fonni tanítja a bandát, mert  unokatesóm menyasszonyának szüleit érdekli a dolog [ tudom, hogy bonyolultabban nem lehetett volna már fogalmazni, de egyszerűbben sem ].  Ugyanis a papa tud kosarat fonni. Még régen a kertészetben tanulta, csak sajnos idő szűkében nem igazán akadt még követőkre. Mivel apával nem nagyon volt jobb dolgunk, úgy döntöttünk, részt veszünk a "tanfolyamon". A reggel a vesszők kiválogatásával és a kosáralap elkészítésével kezdődött, majd megtanultuk hogyan megy a sorminta, hogy készül a gerinc, a szegés és társaik. A mi kosarunk koprodukcióban készül, holnap fejezzük be, de már most látszik, hogy első próbálkozás ide vagy oda, nem lesz rossz. :)
Apa csinálta az alapot, ő fűzte végig, én közben keresgettem a vesszőket, faragtam a végét és segítettem fűzni, ha valamit elrontott, figyelmeztettem :)

 Ízelítőnek hoztam pár képet is:
válogatás


mai termés

a mentor
További történések, folyt.köv. :)
°A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése