2013. január 30., szerda

KÖNYV - Örökbefogadva - Kutyás Antológia

"Aki belenézett már egy rács mögött várakozó, minden reményét az előtte álló emberben felfedezni vélő kutya szemébe, tudja, hogy milyen érzés hátat fordítani neki, s egy másik kennelből kiemelni egy társát, akinek ezáltal megadatik az esély. A hátramaradókra sokszor biztosan halál vár. 
Az állatvédők naponta szembesülnek ezzel: altatásokkal, balesetes, megkínzott, elhanyagolt állatokkal, a nyomorral, a magyarországi állattartási kultúra alacsony színvonalával, mégis segítenek, teszik a dolgukat, önkéntesen. 
Ez a kötet arra igyekszik felhívni a figyelmet, hogy azok a kutyák, akik állatvédő szervezetek gondozásában várják a gazdát, nem másodrangúak vagy rosszak, nem selejtek, csak számukra egyszerűen nem a naposabbik oldalán kezdődött az élet. 
A könyvben boldog és szerető gazdák osztják meg kutyáik történeteit, bevallva a nehézségeket, de hangsúlyozva az örömöket is, hogy kicsit közelebb hozzák az olvasóhoz az örökbefogadást, mint egy lehetőséget a kutyatárs kiválasztására."


A könyvről a Tacskó Fajtamentés Facebook oldalán olvastam  [ link ] és egyből tudtam, hogy nekem erre szükségem van. Világ életemben rajongtam az állatokért, a menhelyi kutyákkal pedig azóta vagyok elfogult, mióta én is mentettem onnan egyet, akivel azóta is hatalmas szerelem van köztünk. Nem kevésbé motivált a könyv megvásárlásában az sem, hogy a kiadó a megvásárolt könyvek után egy bizonyos összeggel támogatta a Noé Állatotthon Alapítványt [ link ]. Pont karácsonyra ért ide..két este alatt el sikerült olvasnom, bizony voltak benne részek, amik megviseltek, sajnos én is kerültem már olyan helyzetbe, amikor meg kellett válni egy kutyától, aki szinte családtag volt..ezekből az írásokból kiderült, hogy nem csak én érzek ilyen határtalan szerelmet a kutyám iránt, hanem az a soksok gazdi, akik a saját, örökbefogadott kedvencükről írnak. Szerzőt pont emiatt nem tudtam megjelölni, fejezetenként fel van tüntetve ki írta.

Mindenkinek kívánom, hogy legalább egyszer érezhesse milyen az az önzetlen szeretet, amit egy állat adhat..



°A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése