2013. január 15., kedd

KÖNYV - E.L.James: A szabadság 50 árnyalata

Elérkeztünk a trilógia befejező részéhez...hát, nekem kicsit alulmúlta a várakozást.
Igaz, hogy hosszabb, mint a két előző, de nagyon hosszú időt ível át, nekem néhány helyen kissé összecsapottnak tűnik. Kezdődik Anáék nászútjával; majd Jack újra az életükre tör; elutaznak Aspenbe, kiderül Ana terhessége, amit Christian érdekesen reagál le. Újra megjelennek az idegesítő exek, a végén pedig, mint család jelennek meg. Lehet csak nekem fura ez 634 oldalban lerendezve, mindenesetre a könyv végén az szerepel, hogy "egyelőre, ennyi"... ezt vajon tekinthetjük ígéretnek? Én igazából a megfilmesítést várom, nagyon sok színészt hallottam már, hogy ő lesz Ana vagy Christian, eddig nekem egy sem tudta volna elég hitelesen alakítani őket...
Érdekes a könyv végén, hogy az első könyvből ismert híresebb részeket [pl az interjú] bemutatja Christian szemszögéből is, ez nekem egy jó pont...
Most, hogy kivégeztem a trilógiát, gondolkozom rajta, hogy újraolvasom, hogy jobban elmélyülhessek a részletekben, hátha átsiklottam a részletek felett. :)


Személy szerint örülnék a folytatásnak...és ti?
°A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése