2013. január 2., szerda

Január - új év, új kezdet, új fogadalmak, új lendület ...


Most hogy túl vagyunk a legkedvencebb ünnepemen (KARÁCSONY) , és elbúcsúztunk 2012-től (VÉGRE), ideje ismét belevetni magunkat a mindennapokba. Persze miután kipihentük a szilveszteri bulit, és a rengeteg pezsgőt...

Nem tudom ti mennyire szoktatok újévi fogadalmakat tenni, bevallom, hogy én eddig még sosem tettem. Ezért eljött ennek is az ideje, valószínűleg most értem meg annyira, hogy komolyan tudom venni magam ezen a szinten is, és igyekszem betartani a magamnak tett ígéretemet, és elérni a kitűzött célokat. (Itt szeretnék mindenkinek sok sikert és elég kitartást kívánni hozzá!! Majd mesélhetnétek, hogy hogy sikerült betartani azokat a bizonyos fogadalmakat.)
Az új évi fogadalmak nagy részét megszegik.

Sokat gondolkoztam már ezen, hogy miért, és eddig valószínűleg ezért nem tettem fogadalmat, és rájöttem, hogy hiányzik a megerősítés, mert hamar elkeseredünk, amiért nem látjuk az eredményeket 1-2 hét után. Pedig itt nem szabadna feladni!
Van rá megoldásom is: kineveztem egy füzetet, amibe leírom magamnak, hogy mit tettem a cél érdekében, vagy mit kellene tennem, majd ha magam alatt leszek, beleolvasok és talán új erőt meritek a folytatáshoz. Ebbe a füzetbe persze, nem csak 1 fogadalmat lehet vezetni. Hanem a vágyainkat, és a már megvalósított (esetleg egy sikeres fogadalmat) is leírhatjuk. Ezzel tudatosítjuk magunkban, amíg a változás természetessé válik... és ennek hatására egyszerűbben elérjük, amit szeretnénk.
Remélem ezzel hozzátudtam járulni a ti sikereitekhez is.
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése