2013. október 13., vasárnap

Glamour-napi Shopping-party

Capital Cities - Safe And Sound

Ismét Shoppingünnep volt a hétvégén! Most hoztam a beszámolót arról, hogy mit vásároltam. Mint már tudjátok nagyon vártam, hogy majd jó sok pulcsit beszerzek, hát ez nem jött össze :D A hőn áhított fekete és/vagy fehér pulcsi sem. Azért nem vagyok nagyon szomorú, ami késik nem múlik, meg már előző héten is vettem 1-2 jó dolgot, egészen jó áron. Arról is mesélek most. 2 kardigán, áruk összesen: 55oo ,-

4 cicanaci (szürke, okker, barna, vastag fekete) 1ooo,-/db és 2 kötött szoknya 25oo,-/db


A szokásos üzleteimet jártam végig, illetve benéztem olyan helyekre is, ahova nem volt kupon, de megláttam valami kedvemre valót: Csíkos tunika, pocaknál írtó előnyös, kedvenc színekkel, és 2 szimpla hosszúujjú pólót, pulcsik alá nagyon szeretem (egy fehér, és egy sötét zöld,de azokról nincsen kép :) )


A szíves pulcsit és ezt a két pólót, háááát, képtelen voltam otthagyni a New Yorkerben. Egyszerűen imádom ezt a pulóvert: a színeit, az anyagát, a mintáját, a gyöngyöket, nagyon elcsábultam volna még más színűre is, de (szerintem) elég drágán adják, sajnos...
A pólók közül a bordó lenből van, aminek külön örülök, meg a mintája is nagyon jó, oroszlánfejes, ha valakinek nem jönne össze :) az azték pedig a másik kedvenc motívumom, télen is nagyon felkapott lesz.

Kötött ruhát is vettem, a pirosat, kicsit loknis, de (szerencsére) anyának is megtetszett, úgyhogy ő megvette a lilát - azonos a méretünk:
Az övet a Takkoban vettem.

Vettem 1-2 más dolgot is (Palmolive tusikat Tescos kuponnal), "apró szegecses" harisnyát, megőrülök milyen cuki; illetve a Müllerben is jártam, ahol a fő célom a hajtőemelő volt, meg a Himalaya Herbals ajakápoló:

Természetesen könyv is került a "kosaramba", a lassan soron következő Papp Diána: Kerek perec, Szerdán habcsók bejegyzés hamarosan :)
*E

4 megjegyzés:

  1. Szia! Bocsi, hogy ide írtam, de kaptál egy díjat tőlem! Lesd meg : http://mysweetimaginarium.blogspot.hu/2013/10/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  2. Úú a szíves pulcsi a kedvencem :)) A többi is jó, főleg az a harisnya :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nekem is az a pulcsi a kedvencem :)

      Törlés