2013. október 19., szombat

Az én kedvesem

egy olyan csatos - motoros bokacsizma, amiről eddig még nem is meséltem nektek. Nem is értem hogyan maradhatott el szegény; de most mindent pótlok.
Lassan már egy hónapja, hogy rátaláltam. Elmentünk az egyik barátnőmmel körülnézni a Deichmannban, de semmi olyan nem volt ott, ami annyira tetszett volna, hogy meg is vegyem. Úgyhogy egy másik körutam során találtam meg, anyával, egy tökéleteset. Pont olyan, amilyenről álmodtam, "szegecses", ami a napfényben csillog, strapabíró talppal, pici sarokkal és megfelelő magasságú szárral, ami eláll a lábamtól, de olyan kényelmesen, hogy az valami álomszerű. Zalaegerszegen a Plázában (talán CCC üzlet, de nem mernék rá fogadni, sajnos nincsen üzletnév kirakva) A cicanacis kombóimhoz mindenképpen akartam egyet, hogy ne kelljen mindig magassarkúba ugranom, 1-1 rohanós napomon. Természetesen már hordom, és szerintem nagyon kényelmes, és jól mutat.

Első outfit képem a blogon:

Csizmáról :
Igen, a szára velúros, szerintem ettől is nagyon menő :)
*E

2 megjegyzés: