2013. október 6., vasárnap

Boholytalanítás felső fokon

A mai napom eléggé egyhangúra sikerült, takarítás, takarítás, főzés - kajálás, ismét takarítás, egy kis pakolással megfűszerezve... Közben pihenésképpen elővettem a viszonylag újnak számító kis szerkentyűmet, amit neten rendeltem párszáz forintért: a Perfect Home-os boholytalanítót. 1-2 kötött pulcsim már eléggé kibolyhosodott, aztán múltkor tépkedtem egy kardigánomat melóban, amikor egyik kolleginám szó szerint leszidott, mert hát így tönkreteszem... Ő ajánlotta ezt a kütyűt, hát valami csoda; mondhatnám, hogy a kötött ruhák Perwollja. Oké, csodát nem kell várni, egy agyonhordott pulcsi természetesen nem lesz olyan, mintha új lenne, de hát azért eléggé közel lesz hozzá. Viszont ami nem olyan régi, az szinte újnak tűnik...
Nagyon mókás meló, kicsit bezsibbad a kezed a sok remegéstől, de ettől még viccesebb lesz. A szerkezet 2 db AA elemmel működik, és a gombot értelemszerűen ON-ba kell állítani, és kezdődhet is a csinosítás. Tartozik hozzá egy kis kefe, hogy szépen ki lehessen pucolni a fejét, ami kellett is, mert volt egy anyag, ami tömörödésre túlzottan is képes volt, és belassította a folyamatot.... Egyébként kicsit féltem, hogy a kiálló szálat (ha persze van) elvágja és búcsút inthetek a ruhának, de ezt nem tapasztaltam, és ma 3 pulcsit bolyhoztam le (van ilyen szó ?? )
Na mindegy, én ajánlom mindenkinek, mert ahol állandóan dörzsölődik az anyag, pl. nadrággal érintkezve, vagy a kezünknél, ott kis gömböcskék keletkeznek, ami szerintem egy idő után eléggé idegesítő, és akár ronda is lehet. Pamut naciknál combnál is előfordulhat.... Sok időbe sem telik, meg tényleg jó elfoglaltság, mindezek mellett cseresznye a tejszínhabon, hogy nagggyon szép lesz a pulcsink! :)
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése