2013. október 20., vasárnap

Garnier szerelem

Mindennapi tisztálkodási és szépségápolási szerek terén mániákus függő vagyok, ami egyszer bevált, azt nem szabad lecserélni elven. Gimis koromban természetesen nekem is meggyűlt a bajom a nemkívánt pattanásokkal. Sokáig kerestem a megfelelő arctisztítót (Clean&Clear, Clearskin satöbbi), amíg végül rátaláltam a most legeslegelsőként bemutatott termékre: a Garnier Pure 3in1 mélytisztító arclemosó - bőrradír - pakolásra. A kedvelt márkám több fajtáját is kipróbáltam, de egyik sem vált be annyira, mint ez, lehetett rajta bármilyen sörte, pumpa, akármi.
Aki nem ismerné: mélyen megtisztítja, hámlasztja és egyenletessé teszi az arcbőrt, hogy a tiszta érzet akár 3 napig tartson. (????) Használat: Napi arclemosóként: nedves arcbőrre vidd fel a terméket, gyengéden dörzsöld el, majd öblítsd le bő vízzel. Bőrradír: nedves arcbőrre vidd fel a terméket, körkörös mozdulatokkal masszírozd el, majd öblítsd le bő vízzel. Használd naponta. Arcmaszk: vidd fel az arcbőrre és hagyd száradni 3 percig, majd öblítsd le bő vízzel. Használd heti 2-3 alkalommal.
Napi szinten használom, mind a három funkciója szerint és Én imádom, a zsíros bőrömet nagyon szépen "karban tartja" már lassan 10 éve, és egy flakon (150 ml) jó sokáig elég, kb fél évig. (Ára erősen változó, kb 1400-1700 forint körül mozog, néha akciózzák szerencsére) Most fogyóban van, ezért múlt héten vettem Himalaya Herbalosat, kb ugyanezt tudja papír szerint, csak az minden bőrtípusra jó, nem kimondottan a zsírosra, mint ez .... hát kíváncsian várom, és majd jövök a bejegyzéssel.
Ha jól láttam, most már új csomagolása van.
Garnier Firming Care hidratáló feszesítő testápoló tej normál bőrre: 24 órán át hidratálja bőrét. Feszesíti a megereszkedett bőrt. Citrus illata és nem zsíros, tej-zselé állaga azonnal frissítő érzetet nyújt. Tengeri alga kivonatot tartalmaz, mely segít erősíteni a bőrszöveteket. Phyto-CaféineTM tartalma pedig zsírraktár-lebontó tulajdonságáról ismert. A bőr napról-napra feszesebbnek tűnik. Arcra ne használja! Használat után mosson kezet! Először furcsa volt az állaga, és az érzet, amit hagyott maga után, de hamar megszoktam, és megszerettem. Már 3-4 éve benne van a napi rutinomban.

Egyéb testápolásra a Garnier Intensive 7 Days-ből szoktam választani, főleg az aloe verásat. Próbáltam az extra száraz bőrre való vízmegkötőset Hydrating Care (csillogó kék címkés, arról nincsen kép), de az nagyon rossz volt, nem akart beszívódni és egyebek. (Fura, hogy van amelyik testápoló nagyon jó, van amelyik meg nagyon nem használ, de ebből azt gondolom, hogy tényleg mindenki talál magának valót.)

Samponnak Garnier Fructist is szoktam használni, de egy idő után nem szerette a hajam. Ugyan ez a helyzet az izzadásgátlóval és a deo spray-vel. Viszont még egy nagy kedvencem a Garnier Ambre Solaire Napozótejek, Napvédő permet és Napozás utáni krémek, amiről már írtam is. ITT
Most vettem egy Nyugtató szemfestéklemosót is, arról még nincsen vélemény, tesztelés alatt van, de majd mesélek róla. Van itthon az arclemosómhoz tartozó Pórusösszehúzó tonik és Pure A napi hidratáló kezelés, de ezeket nem használom gyakran, annyira nem váltak be, és csak úgy kenegetni nem szeretek.... Remélem nem egy nagy káosznak tűnik az egész. Amit kiemeltem azokat használom és szeretem. Elég nyomós részét képzik a mindennapjaimnak :)
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése