2013. október 4., péntek

Air Wick újdonság

Szeptember végén találtam egy KELL-kategóriás újdonságot, vagyis a reklámját, mert magával a gyertyával -sajnos- még egy üzletben sem találkoztam. Viszont nem tudtam már tovább magamban tartani, hogy mennyire ki vagyok rá éhezve ...
Tehát, amiről most szó van az az új Air Wick® Colours of Nature Pearl Infusions illatgyertya. Tudomásom szerint 4 illatban lesz megtalálható: Aranyló Téli Liget, Bíbor Fagyos Szeder, Rubinvörös Alma, Selymes Vanília Virág, HMMM

Nekem a Szeder lett a kedvencem így első hallásra, úgyhogy majd egy olyat fogok levadászni, képet is találtam róla :
A Pearl Infusions gyertya belsejében illóolajgyöngyöket találsz, átlátszó zselében. Ezek segítik hosszan tartani a szeder, az alma és a vanília aromáit. A gyöngyök még csillognak is a láng alatt, nagyon meghitt, romantikus, imádnivaló. Amúgy is lassan itt vannak a mínuszok, én már elkezdtem a spontán gyertya és illóolajozást. Egyszerűen kell a lelkemnek! Hangulatot ad, megnyugtat, ellazít, és felvidítja a kedvem. Még olvasni is milliószor jobban szeretek ilyenkor. Ez van, én ilyennel "működöm" Ha lesz saját jövök a poszttal! :)
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése