2014. március 5., szerda

Tavaszváró bingó

Tavaly figyeltem fel erre a remek ötletre Via blogján. Szerintem nagyon jó móka :)
Igaz, én nem vittem magammal, hanem a parafa-táblámra volt felrakva az íróasztalom fölé és a nap végén ott X-eltem. A hóvirágot, a délutáni napfényt és a madárcsicsergést már egy hete kipipáltam. A várakozás nagyon jó és izgalmas dolog, főleg ha van mit figyelni, számolgatni, akkor jobban rá tudunk készülni, sőt még a borús napok is jobban telnek tőle. :)
A5-ös méretben van, egy lapon kettő található, a másikat add egy barátodnak/barátnődnek esetleg az anyukádnak. A következő hetekben ha magadnál hordod a kis papírkát: összehajtva elfér a tárcádban (vagy ahogy én is a faladra kirakva), és figyeled a környezetedet, mindig kiikszelhetsz egy-egy rubrikát, és így követheted a tavasz érkezését.
Saját ötleteknek üres verziót is találsz a pdf-be, töltsd ki nyugodtan azzal, amivel szeretnéd.
Letölteni INNEN tudod!
*E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése