2014. március 1., szombat

David Jones

A legelső David Jones táskámat 2008 nyarán vettem, a ballagásomra kapott pénzt ebbe (is) fektettem bele [volt egy ára már akkor is, deee], szerelem volt első látásra. ♥ 2 évig biztosan hordtam, de mivel eléggé megkopott onnantól már csak miniutazónak használtam, ha 1-2 napra elmentem valahova.... Idén viszont már ki kellett selejteznem, mert a bőr egyszerűen levált a táska külsejéről. (most képet nem találtam) Akárhogyan is nézem jóóó sokáig bírta a gyűrődést. Sajnos egy darabig nem lehetett kapni a környéken sehol sem DJ táskát, úgyhogy be kellett érnem Deichmannos és egyéb helyeken beszerzett példányokkal, de azok fele annyira sem bizonyítottak.
Karácsonyi nagybevásárlás utolsó hajrájában felfedeztem ismét egy DJ-lelőhelyet, és annyira megörültem neki, hogy kapásból meg is vettem a legszebbet (igaz "szülinapomra" indokkal, de erről már írtam) Naszóval, eddig csak igérgettem, most viszont tényleg hoztam róla képeket.
Ez a táska egyébként a 2013-as téli kollekció darabja a sötétbarnán kívül beszerezhető még feketében, sötétkékben, bordóban és világosabb taupe (bársony-barna) színekben. 
A táska hasonlít a hőn áhított táska fazonra, nem volt kérdés, hogy megveszem-e. Külseje bőr-hasított bőr, két oldalán ezüst színű lapos, körszegecsekkel, hátul egy cipzáras rekesz is található. Van hozzá hosszú pánt is, ha valaki vállon/háton hordaná. Leopárd mintás a belseje, egyterű. Egyik oldalán cipzáras fiók, másikon kettő zseb. Imádom! :)
" David Jones izgalmas, változatos, sokoldalú, alkalmazkodó, megbízható. Ha kell sportos, ha kell elegáns és alkalmazkodik Hozzád. Ha akarod, egész nap Veled lehet. Nem lehet megunni. 
David Jones nagyon fiatal. 1987-ben Franciaországban született és már azonnal hódított. Mi a titka? Nagyon különleges, izgalmas, ízléses modellekkel rendelkezik. Minden szezonban új kollekcióval rukkol elő, tehát abszolút trendi darabjai vannak. 
A magyar nők szépségének híre van világszerte. A szépséget a jó megjelenéssel lehet fokozni, illetve kiemelni, melynek része a táska is. Nem mindegy, milyen táskát veszünk a kezünkbe vagy a vállunkra, mennyire igazítjuk az adott esetben sportosabb vagy elegánsabb megjelenéshez. A David Jones kollekció tartalmaz sportosabb, elegánsabb, klasszikusabb és extravagánsabb modelleket, sőt igényes bőröndszetteket is. Minden stílushoz lehet találni megfelelő David Jones modellt. Célunk árban és helyben minél több magyar nő számára elérhetővé tenni a valódi minőségi, igényes táskákat. "
Szerintem ez tökéletesen igaz!
*E

6 megjegyzés:

  1. Nekem is David Jones táskám van, habár fogalmam sem volt róla, hogy ilyen jó nevű márka. 50%-os akciók voltak a Campona-i üzletükben, amikor betértem, mert untam a fél év alatt tönkremenő kínai tatyókat, szerettem volna egy minőségit. Na azóta is csak ezt használom, és nekem is legalább 2 éve meg van, de semmi kopás nincs rajta, semmi hiba, pedig minden nap használom. Nagyon meg vagyok vele elégedve, és ha valamikor mégis elfáradna tuti, hogy ugyanilyen márkát fogok újra venni, mert igenis megéri :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amikor az első táskámat megvettem, akkor még én sem tudtam, hogy a DJ egy nagyon jó táskamárka.... de nem sokra rá rákerestem neten, és meg is lepődtem :) Én is maradni fogok ennél a márkánál ameddig csak lesz, mert nagyon jó a minősége, még ha egy kicsivel drágább is, mint a fél évet kibíró társai... Tényleg nagyon megéri!!

      Törlés
  2. Nekem is van egy David Jones táskám és IMÁDOM! :)

    Van nálam egy nyereményjáték, ha gondolod nézz be. :)
    http://moonangelstories.blogspot.hu/2014/02/nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
  3. Nem ismerem ezt a márkát, de nagyon szépséges táskát választottál.
    Jó pakolósnak néz ki.
    Használd egészséggel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Igen, jó pakolós, ha van időd nézegess:
      http://www.davidjones.hu/index.html
      Meseszép táskák vannak még itt :)

      Törlés