2014. március 15., szombat

Ismerjük meg egymást!

.::Pancsi::. kért meg rá, hogy töltsem ki. Én pedig nagyon örülök, hogy lesz egy ilyen bejegyzés is, úgysem gyakoriak az ilyen jellegű írásaim. :)
Feladataim:
- Megjelölni, aki felkért
- 7 dolog magamról, akár hétköznapi, akár különleges
- 7 embernek add tovább
- Értesítsd őket (mivel már szinte mindenkin végigment ez a jópofa blog-kihívás, én nem hívok meg senkit, úgyhogy meghívok mindenkit!!: Aki még nem töltötte ki, és szeretné, az bátran hivatkozzon rám; nyugodtan töltse ki! :)

1. Ezt a magánéletemben szerintem mindenki tudja: Egyke vagyok, és örülök neki :)

2. Színek: Imádom a kéket, a szobám fala is kék, meg 1-2 bútor, de ruhák terén annyira nem jellemző (najó, a farmerre itt nem gondoltam), ott inkább a rózsaszín, a zöld és egyéb földszínek: pl. a barna és a szürke a legkedvencebb. Pedig régen sose hittem volna, hogy én valaha szeretni fogom a barnát. [mellesleg a horoszkópoknak sem hittem, mivel ott is mindig a földszíneket hozta fel a Bak horoszkóphoz] Amit szinte egyáltalán nem szeretek az a narancssárga.

3. Utáltam a gimnáziumot és az osztálytársaim kb 85%-át. HA felteszi valaki a kérdést, melyik volt életem legszebb napja, a mai napig a középiskolás ballagást mondom. Utáltam a klikkesedést, mindenkivel jóba voltam meg mindenkinek segítettem, én voltam a fő-lelki-szemetesláda, ez kb 3 évig működött; 4. év elején összevesztem az akkori egyik legjobb barátnőmmel, akivel közösen mentünk oda. Sajna ő át állt a "rossz" "sötét" oldalra, a menő-pénzes csajok bandájába, meg nem mellesleg összejött egy idősebb faszival, és amikor elmondtam a véleményemet, nem tetszett neki, hát, azóta egy szót sem beszéltünk, még képet sem cseréltünk év végén. (én kétszer próbáltam kibékülni még akkor, sikertelenül; de a mai napig nem bánom, hogy így alakult)
Annyit még hozzáteszek, hogy a legjobb osztályom a mostani levelezős-mezőgazdasági mérnök szak (szintén Keszthely)

4. Egyébként az életem eddigi legszebb szakasza az egyetemi éveim voltak. Amikor Keszthelyen laktam, imádtam ott lenni, a társaság, az ottani (közösségi) élet, a hagyományok-szokások, hát az maga volt a szabadság. ♥ Azokra az időkre bármikor, kérdés nélkül visszamennék.

5. Imádok táncolni és tudok is [semmi nagyképűség, becsszó :)] 3.-as korom óta tanultam társas táncolni, kb 8.ig, akkor abba kellett hagynom, mert kifordult a bokám ... 2x is. :D

6. A kedvenc kajám a koli óta, a hűtőből elővett brassói, úgy ahogy van, jóóó hidegen. Persze, frissen, melegen is megeszem, de úgy, úgy más: finomabb és "időutazós" :)

7. Az Egy boltkóros naplója óta szeretnék finnül tanulni.
DE semmi nyelvérzékem (szerintem), meg a gimiben elvették a nyelvtanulástól a kedvemet....
*E

6 megjegyzés:

  1. Juj a boka kiforfulós dolog nagyon rosszul hangzik...:( és semmilyen táncot nem tanulhatnál már?
    na a barátnő sztori nálam is hasonló: ) de mi kibírtuk 4. év végéig utána véglegesen megromlott a kapcsolat, mondjuk mai napig nem eértem az okat,bár én se bánom hogy így alakult. Nekem egyedül az OKJ -s osztályom volt tényleg szuper, én azokra az időkre emlékszem vissza szívesen; )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már tanulhatnék táncot, de itt a környéken nincsen semmi hobby-szintű tánccsoport, sajnos. Versenyre meg már se kedvem, se időm nincsen.
      Az a meglátásom, hogy minden 2. embernek van egy ilyen barátnős sztorija :O Mondjuk én úgy gondolom, hogy ha mennie kell, hát menjen, lesz majd egy másik, aki lehet, (sőt biztos) hogy jobb lesz. :)
      Minőségi csere? :)

      Törlés
  2. hát Edinásom..megcsinálom ;) :D

    VálaszTörlés
  3. A gimis és a főiskolás csoportomat szerettem eddig a legjobban. Azok az évek hiányoznak. Én az újságírást törölném ki az életemből a csoporttársaimmal együtt.
    Nekem még nyelvérzékem van, de két botlábbal születtem, szóval táncolni nem tudok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valahol irigylem azokat az embereket, akiknek jó emlékei vannak a középiskoláról :) Nem azt mondom, hogy nekem nincsen, de fele annyi sincs, mint az átlagnak... viszont az egyetem és a mostani levelezős szakom kárpótol ezért.
      Azokat is irigylem akiknek van nyelvérzékük (és szeretik is) habár, hogy őszinte legyek, én nem cserélné le a tánctudást :)

      Törlés