2014. március 30., vasárnap

névnapi jajjdejó :)

Igaz a névnapom (02.26.) már több, mint egy hónapja volt, de most tudom csak megmutatni nektek a szuper ajándékaimat: A februári Pixibox éppen kapóra jött, sőt, még előbb ide is ért. Mivel én nem nagyon tartózkodom otthon munkaidőben (ez a dolgos hétköznapok "velejárója") ezért a nagymamámhoz rendelek minden cuccot. Szerencsére nagyon fiatalos az egyik mamám (anyukám édesanyja) úgyhogy már nagyon rutinos lett az évek alatt. Szóltam neki, hogy csomagom fog érkezni, de valahogy még ez SMS-nél is előbb megjött, így nem tudtam pénzt otthagyni, a mamám meg lecsapott rá, és azt mondta, hogy ő fizeti. Tutibiztos, hogy nekem van a legjobb nagymamám ezen a kerek világon. ♥ :)
Mára már szinte mindent kipróbáltam, a legkedvencebb az Eucerin ajakápoló, illetve az Artdeco lakkot is imádom (78-as szín, ilyesmire vágyakoztam egy ideje, mindezek mellett porcelán technológiás), tuti veszek majd legalább 1 másik színűt is. A kitűző is szuper, na és amilyen ügyet képvisel! (The Pearl of Wisdom - A Mályvavirág alapítvány kitűzője) Az Vichy alapozó mintákat is elhasználtam már (nem kizárt, hogy veszek is) és a Valentino-Valentina parfümmintát is. Tetszettek mind, de most még elég sok parfümöm van, amiket el kell gyorsan fújnom.... A fürdősütit és a Vichy arctisztítóját még sajnos nem tudtam kipróbálni. Az Artdeco szemhéjalap: hát, nem is tudom...nekem olyan, mint a többi. :)

Veronikával is sikerült végre találkozni, tőle a szülinapi és névnapi ajándékokat egyszerre kaptam:
Dana Bate - Iránytű a szerelemhez és titkos lakáséttermekhez könyve [titkon reméltem, hogy ezt választja], egy kétoldalú türkizes-virágos körsál, Air Wick almás illatgyertya, hajcsatok és Milka Amavel mandulás torta csokit :)

Nóritól az egyik best kávémat kaptam a Nescafé Dolce Gusto kávégépünkhöz: egy doboz Cortado-t + egy kávés bögrét és kanalat: cukiii csomag :)
Kaptam még egy rózsaszín-fehér fülhallgatót, mert a régi már elhasználódott, és egy szívecskés kulcstartót, a régi helyett... Magamnak a Manna Ében arctisztító szappanját vettem, csak úgy kipróbálásra. MAjd lesz róla bejegyzés. Meg pénzt is kaptam, anyáéktól, illetve a másik mamámtól, amit IPL villanófényes hónalj szőrtelenítésre költöttem. Kétszer voltam, és nagyon bevált nálam, ha valakit érdekel írok majd róla.

Természetesen némi alkohol sem hiányozhat ilyenkor :) Az idei névnapom támogatója az:
*E

4 megjegyzés:

  1. Utólag is Boldog Névnapot!!! Nagyon klassz dolgokat kaptál ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!! Szerintem is szuper ajándékok :)
      Örültem nagyon, mikor megkaptam őket. :)

      Törlés
  2. Boldog Névnapot kívánok!
    Nagyon jó cuccokat kaptál. Főleg a kapszulák és a bögre. Nálunk a Cafe au Lait a menő mostanában! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      ÓÓÓ a Cafe au Lait nálunk, is nagyon fogy, meg a Dallmayr Prodomo-s is, a 2 kapszulások közül pedig a sima és a karamellás Latte, meg nekem a Chococino, ha forró csokis kedvem van :)
      Lassan kellene írnom egy jó kis kapszulás bejegyzést :)

      Törlés