2014. február 22., szombat

mai kedvenc zeném

Katy Perry feat. Juicy J - Dark Horse


... hát én egyszerűen imádom :) a BritAwards-on láttam, ott mutatta be ha jól tudom, de már a klipp is készen van hozzá. Szerintem fertőző, de eddig az ismerőseim tetszését nem nyerte el, de ez csak hetek kérdése. TUTI, hogy ők is megszeretik... Vagy csak én vagyok "őrült" de akkor meg kivágnak a zenémmel együtt, mivel már csengőhangomnak is beállítottam. Egyébként Ellie Gouldingnak szurkoltam éppen, ahol ő is elénekelte a legkedvencebb I Need Your Love számomat és a simán kedvenc Burn-t... (Természetesen kapott díjat Ellie. JUHUU ) ♥
*E

2 megjegyzés:

  1. Én ma hallgattam meg, és sajnos nekem sem jött be, egyáltalán nem fülbemászó a dallama :( Pedig az előző számait nagyon szerettem, de ez most idegen tőlem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÓÓÓÓÓ, de sajnálom! Majd lehet, hogy idővel megszereted! Addig én meghallgatom helyetted is :)

      Törlés