2014. február 6., csütörtök

happiness

Mostanában egyre több helyen látom és olvasom (és persze tapasztaltam is) hogy mindenkinek tele van a hócipője. A boldogság egyszerűen eltűnt, vagy csak szimplán lelépett valamerre; vagy éppen a hullámvölgyben tartózkodnak az emberek. 

Most el fogok puffogtatni 1-2 közhelyet, de miért ne, ha ettől jobban érezzük magunkat ?? :)
Először is, keressétek a szépet, a boldog dolgokat a legkisebb apróságokban: egy kedves mosolyban a buszon/utcán, egy felhőtlen nevetésben az ebéd alatt, egy jó beszélgetésben a reggeli kávézás, esetleg a vacsora közben. Minden napban van valami különleges, csak meg kell benne találni, és máris ott az ok a boldogságra. Persze, ez nem könnyű, de semmi sem az.

Tegyetek magatok körül és a lelketekben rendet; dobáljátok ki a felesleges dolgokat szívfájdalom nélkül (én is egy halmozó és "ez még jó lehet valamire" típus vagyok, de azért félévente kiszórom a felesleget). Emlékezni szabad, de a múltban élni nem. Ugyanez a helyzet a jövővel is szabad tervezni, de csak mértékkel és nem belehalni, ha mégsem sikerülnek úgy a dolgok, ahogy terveztétek.

Beszélgessetek többet, legyetek társaságban! Vannak, akik nehezen (vagy egyáltalán nem) nyílnak meg; ez egy nagyon rossz tulajdonság, szerintem! Mindenkinek kell, hogy legyen legalább 1 ember az életében, akinek mindent elmondhat, megbánás, szégyen, stb nélkül... Szerintem ez a legjobb formája a rossz dolgok kiadásának. Több okból is jó: 1. Egy másik nézőpontból, a barátunk segítségével rájöhetünk, hogy a dolgok egyáltalán nem úgy állnak, ahogy mi látjuk. 2. A kimondott szónak ebben az esetben is nagy súlya van, magunktól is rájöhetünk egy újabb fajta megoldásra.... Ha valaki tényleg nem nyílik meg senkinek, az írja le ami bántja, sokkal jobban fogja érezni magát.

Szánj több időt magadra! (Mindig a Garnier reklám jut eszembe ilyenkor - Törődj magaddal! mekkora igazság...) Meg akarsz nézni egy filmet? Nézd meg! Fagyit ennél este fél10kor? Egyél! Tedd meg, amit éppen nagyon szeretnél! Mert miért ne?? Sose felejtsük el, hogy mindent amit teszünk, azt saját magunkért tegyük. Ha van párunk, akkor azért -is-, ha nincsen akkor meg éppen azért kell csinosnak lenni, szépen felöltözni, sminkelni, ki-ki a saját kedve szerint. (én például a szememet szeretem kifesteni, mert az tetszik a legjobban magamon, úgyhogy azt hangsúlyozom leginkább, sőt, ha néha csúcsszuper formában vagyok még a piros rúzs is előkerül) Szeressük magunkat, és tiszteljük is annyira, hogy adunk magunkra. Sőt, találjatok ki magatoknak valami "luxust", megérdemlitek!!! Nálam ez a gyakori mozizásban és kozmetikushoz járásban merül ki :)

És, nézzétek meg a kedvenc (Walt Disney) meséteket, vagy egyből a Pán Pétert :)
*E

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó bejegyzés volt :) Általánosságban én is azt vettem észre, nem kezdődik sok embernek jól ez az év se :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Örülök, hogy tetszett.
      Nekem ez az első, hogy ilyen rosszul kezdődik egy év, és remélem az utolsó is... :)

      Törlés
  2. Ez nagyon tetszett! :) Szerintem nem közhelyek, csak sokat ismételgetik az emberek, mert a boldogság tényleg az ilyen apró dolgoknál kezdődik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett :) ÉN is úgy gondolom, hogy a boldogság sok apró dolog összessége; még ha már közhellyé is nőtte ki magát néhány ilyen dolog... :)

      Törlés